URSYNIA-odmiana petunii

1. Data: 2001-02-23 13:10:39

Temat: URSYNIA-odmiana petunii
Od: "Małgosia Zagórska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem tu pierwszy raz, ale zapewniam ..... nie ostatni.
Skusiłam się na samodzielne wyhodowanie kwiatów przeznaczonych do obsadzenia
skrzynek balkonowych.
Kupiłam w sklepie nasionka Ursynii w kolorze łososiowym, wysiałam je pod
koniec stycznia i teraz mam maciupeńkie roślinki. Co dalej? Pomóżcie
proszę!

2. Data: 2001-02-25 12:02:21

Temat: Re: URSYNIA-odmiana petunii
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Malgosiu
Jezeli na siewkach pojawily sie juz liscie wlasciwe to trzeba te roslinki
przepikowac. Duzy masz ten balkon, ze sama przygotowujesz rozsade? A moze
posadz tez roze w donicy, na balkonach tez pieknie kwitna.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2001-02-26 12:04:42

Od: "Mandosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję Wiesiu !
Czy liście właściwe to te drugie?
Balkon mam długi na 6m, skierowany na południowy-zach, chętnie posadziłabym
tam też różę, ale nie bardzo znam się na odmianach i nie wiem jaka byłaby
najbardziej odpowiednia. Czy mogłaby zimować na balkonie i jak dużą powinna
mieć wtedy donicę?
Serdzcznie pozdrawiam Małgorzata

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97as50$goc$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-02-26 17:06:52

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te drugie to te wlasciwe. Moja corka w ubieglym roku miala roze na balkonie
ale jak przezimowala to sie dopiero okaze. W katalogu Starkla jest duzy
wybor roz wysokosci 50 cm, ale nie jestem pewna czy powinnam te firme
polecac, bo z moich dwu zamowionych roz jedna nie byla ta, ktora zamawialam.
Sunnie miala tez roze na balkonie, moze sie odezwie jaka.

Mandosia wrote in message <97dg3f$jmo$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>najbardziej odpowiednia. Czy mogłaby zimować na balkonie i jak dużą powinna

zdjecia Gamonia
OGRODZENIA CIĄG DALSZY
1,5 ha i nie wiem co zrobic :((
Oczary - kupno.