UWAGA - bluzgi

1. Data: 2001-01-14 14:34:48

Temat: UWAGA - bluzgi
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!
Mój stary to chuj, duzy, gruby, pojebany chuj. Jest najwiekszym chujem na
calutkim swiecie. Ma wredną pierdoloną mordę do której chętnie bym nasrała.
Mój stary jest chłopską kurwą, jest pierdolonym, jebanym pojebusem, który
nie powinien żyć, bo jest pierdolonym CHUJEM. Chuj, chuj, chuj, mój stary to
popierdolony, obsrany, wstretny, oblesny, gigantyczny, gruby, jebany chuj.
Wystarczy na niego spojrzec, zeby powiedziec: chuj. Ma wstretna, oblesna,
zelazaca skóre i wielka, zwyrodniala i czerwona jak u pawiana dupe w dodatku
z hemoroidami. Moj stary jest skurwysynem. Jego matka, to jest stara
popierdolona kurewska kurwa. Mój stary jest popierdolonym sadysta. Jest
takim wielkim chujem, ze gdy go widze, to rzygam. Ma popierdolona, chamska
morde i wredne bazyliszkowe spojrzenie. Moj stary to popierdolona zolza,
pojebany skurwysynek, który tylko zre, czyta zboczone gazety, slucha
piosenek jakiegos jebanego skurwiela - Doktora Albonisty i oglada filmy
gdzie sie zabijaja, lub pierdolą. Moj stary to jebany, zboczony, wykolejony
chuj. Ma tak okragla glowe, ze kiedys mu ja odrabie siekiera i bede nia
grala w pilke nozna lub w koszykówkę. Mój stary, to kurwa, chuj, wujkojebca,
przesiąknięty krwią tampon, chuj, chuj, chuj.
Do widzenia!!!
---
Koprofilia Lipek
c...@b...gnet.pl
Sraj tak, aby każde gówno wprawiało cię w zachwyt

1. Data: 2001-01-14 14:35:23

Temat: OvO !!!
Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koprofilia Lipek

Aniu, przecież dostrzegamy Ciebie i Twoje problemy -
ale skoro nikt nic nie mówi - widocznie nic na nie może poradzić!!
Nie musisz tak!

------------
Na wszelki wypadek podłączę tutaj znaną wszystkim Uważnym definicję:

1. Data: 2001-01-14 15:21:52

Temat: Re: UWAGA - bluzgi
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomoglo Ci to troche ?
Ulzylo odrobine ?
Co on Ci zrobil(robi?), ze az tak musisz...?
pozdr.
tara

1. Data: 2001-01-14 15:37:01

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomoglo Ci to troche ?

Tak, pomoglo.

> Ulzylo odrobine ?

Tak, ulzylo

> Co on Ci zrobil(robi?), ze az tak musisz...?

Zniszczyl i nadal niszczy cale moje zycie i nie tylko moje. To chyba
wystarczajacy powod.
A tak w ogole ludzie i ludziska ja CHCE CHLOPA!!!!!!!!!!!!!! Dajcie mi
chlopa, bo zaraz umre z tesknoty za facetem :-(. Nie wytrzymam tego dluzej.
Mam dosc tego mastrubowania sie, mam dosc tych moich wszystkich pojebanych
fantazji seksualnych. Ja chce chlopa, dluzej nie wytrzymam :-(. Ja chce
chlopa, ktory mnie przytuli, pocaluje, powie, ze kocha. Ja chce chlopa przy
ktorym bede mogla czuc sie bezpieczna, dla ktorego bede znaczyla bardzo
wiele. Ja chce chlopa :-((((((((((((((.
Ania

1. Data: 2001-01-14 15:41:35

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:

> Mój stary to chuj, duzy, gruby, pojebany chuj. Jest najwiekszym chujem na
> calutkim swiecie. Ma wredną pierdoloną mordę do której chętnie bym nasrała.

[...]

> Do widzenia!!!
> ---
> Koprofilia Lipek
> c...@b...gnet.pl
> Sraj tak, aby każde gówno wprawiało cię w zachwyt

Panie ... z Gormenghast, Alfredzie drogi, dr. Prune, Steerpiku,
nasz grupowy psychologu. :-> Znowu zaczynasz? :] Czytanie tych
niekończących się dyskusji Ciebie samego z sobą jest mało zabawne.
Idź z tym szambem gdzie indziej. :-/
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

1. Data: 2001-01-14 15:57:27

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli pomoglo, to dobrze. Taka slowna agresja i to tu, a nie zastosowana wobec
niego, byla dosc bezpieczna dla Ciebie.
Ale dlaczego dajesz mu niszczyc swe zycie ? Co zrobilas, by go nie niszczyl,
poza tym, ze, zdaje sie, nienawidzisz go. Przynajmniej w tej chwili.
A innego mezczyzne, ktorego tak potrzebujesz, jak mozesz poznac bedac z tamtym
? Chcesz to robic za jego plecami ? To nie bardzo mile, zwlaszcza, ze , jak
stwierdzasz, "chlopa" chcesz wcale nie tylko dla seksu - takze dla tak bardzo
dla mnie zrozumialych innych potrzeb : bezpiecznej, czulej milosci...
Na Twoim miejscu, zrobilabym najpierw cos z facetem z ktorym jest Ci tak zle.
Masz taka mozliwosc, czy tez jest cos, co Cie zmusza do bycia z nim ?
pozdr.
t...@p...onet.pl

1. Data: 2001-01-14 16:01:43

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mailto:d...@p...pl
> GG:10616                                               Use the Hamster, Luke.
Ojej,
Na tej grupie tez sa oszusci?
A ja myslalam, ze przynajmniej tu nikt sie podszywac nie bedzie...
tara

1. Data: 2001-01-14 16:05:45

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dlaczego dajesz mu niszczyc swe zycie ?

Nie daje, ale on i tak niszczy

> poza tym, ze, zdaje sie, nienawidzisz go. Przynajmniej w tej chwili.

Zgadza sie.

> A innego mezczyzne, ktorego tak potrzebujesz, jak mozesz poznac bedac z
tamtym?

He, he przeciez ja nie mam zadnego faceta :-)). Dlatego tak bardzo chce
chlopa.
Ania

1. Data: 2001-01-14 16:13:09

Od: Tygrysek <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jan 2001 15:34:48 +0100, modem użytkownika "Ania Lipek"
<a...@g...pl> wybzykał następujący tekst:

>Witam!!!!
<CIACH>

Ale to on stworzyl twoje istnienie .....
Karol Cichoński aka Tygrysek
t...@i...pl ICQ - 11569762
DivX http://www.tygrysek.z.pl

1. Data: 2001-01-14 16:14:12

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to on stworzyl twoje istnienie .....

A ja teraz te istnienie zakanczam. Zegnam
Ania

Sposób życia a samotność.
Nieśmiali oj nieśmiali ;)))
O nieśmiałość i na nią sposobach.