Ubezpieczenie domu i mieszkania?

1. Data: 2003-01-15 13:57:08

Temat: Ubezpieczenie domu i mieszkania?
Od: "StGo" <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie czy ktos moze doradzic cos gdzie najlepiej i najpewniej
ubezpieczyc mieszkanie i dom.
Wiem, ze sa firmy, ktore w pakiecie maja NNW osob.
Dziekuje za informacje, opinie i doswiadczenia jakie mieliscie z firmami
ubezpieczeniowymi
Pozdrawiam
Staszek

1. Data: 2003-01-15 14:31:15

Temat: Re: Ubezpieczenie domu i mieszkania?
Od: "ciesiel" <pciesielski@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moich doswiadczen wynika, ze najlepiej podpisac umowe z brokerem.
Ja tak zrobilem. Place teraz duuuzo mnie niz wczesniej, i mam lepsze
zabezpieczenia.
Brokerzy sa najlepiej zorientowani w tym co kto i za ile w danym momencie.
No i sa tansi niz bezposrednio u agenta (pewnie maja dodatkowe znizki,
ktorych jako "detalista" nie dostaniesz). Zdarza sie, ze co roku mam polise
z innej firmy (bo akurat u niej wtedy korzystniej), ale nie jest to mysle
problem, jesli nalezy do grupy tzw wiarygodnych. Do tej pory broker
zalatwial mi ubezpieczenie tylko za mieszkanie, ale w tym roku przekaze mu
wszystkie ubezpieczenia ("samochodowe"), bo gdy sie dowiedzialem jak
zapewniajacy mnie o wszystkich mozliwych znizkach agent PZU kroil, to mnie
krew zalala.

1. Data: 2003-01-15 15:02:30

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-15 15:31, Użytkownik ciesiel napisał:
> [...]
> wszystkie ubezpieczenia ("samochodowe"), bo gdy sie dowiedzialem jak
> zapewniajacy mnie o wszystkich mozliwych znizkach agent PZU kroil, to mnie

A jak nazywa sie taki broker i czy moze jest w Warszawie?

1. Data: 2003-01-16 08:23:43

Od: "ciesiel" <pciesielski@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

W googlach (www.google.pl) wpisz broker lub brokerzy i znajdziesz.
Np. tu: http://www.e-broker.pl/modul.php?nazwa=brokerzy

1. Data: 2003-01-16 14:12:15

Od: "ciesiel" <pciesielski@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przygladalem sie temu, przeslalem Ci pierwszy z brzegu link jaki
wyskoczyl w googlach.

1. Data: 2003-01-16 14:34:40

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ja mam slaby wzrok, czy lista brokerow jest wedlug nazwisk a nie
miejscowosci ?

musze przeszukac wszystkich, zeby wylowic tych z mojej okolicy ? paranoja

MarcinP

Użytkownik ciesiel <pciesielski@USUN_TOinteria.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b05qa9$5tl$...@a...dialog.net.pl...

1. Data: 2003-01-16 21:27:46

Od: "StGo" <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem
nazwisko znalezc mozna bez niczego, ale w tym przypadku istotniejsza jest
miejscowosc!
Pozdrawiam
Staszek

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
miejscowosci ?

musze przeszukac wszystkich, zeby wylowic tych z mojej okolicy ? paranoja

Kratki wentylacyjne zagraniczne - gdzie w Warszawie kupic?
Szambo
Radiolinija - problem z podłączeniem do laptopa
gdzie w w-wie srodki na mrowki?
domofon