Uchwyty porcelanowe

1. Data: 2004-08-07 08:52:53

Temat: Uchwyty porcelanowe
Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mój stolarz robi dla mnie meble kuchenne. Front wiśnia.
Wymarzyłem sobie do nich uchwyty i gałki mosiężne porcelanowe. Coś w tym
rodzaju:
http://www.dacter.pl/porcelanowe.htm
Ale do tego na u dołu szybach drzwi szafek wiszących (szyby mleczne i
bokami szlifowanymi) miały być naklejone takie małe owalne witrażyki
(wymiary około 10-13 x 8 cm) z rysunkiem takim samych jak na uchwytach czy
też gałkach.
Nie mogę nic takiego znaleźć.
Pomóżcie. Gdzie to można kupić? Najlepiej w okolicach Poznania. Ale już
jestem tak zdesperowany, że nie pogardzę innym ciekawym miejscem w Polsce.
pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Peesy

1. Data: 2004-08-08 20:12:52

Temat: Re: Uchwyty porcelanowe
Od: "JACooL" <jacool_m@lpa_webland.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bokami szlifowanymi) miały być naklejone takie małe owalne witrażyki
> (wymiary około 10-13 x 8 cm) z rysunkiem takim samych jak na uchwytach czy

Witam,
Nie jest to blisko, ale spokojnie przysylaja (mi do Zgierza k.Lodzi
przyslali).
www.pujan.pl
Mozesz zamowic u nich gotowe szyby albo skompletowac zestaw a`la Slodowy :)
Tyle ze nie bedzie to prawdziwy witraz, ale efekt b.podobny.
Wystarczyc Ci powinna tasma olowiana + folie samoprzylepne kolorowe
transparentne.
Nie zapomnij przed klejeniem przetrzec szyb benzyna ekstrakcyjna.
Prawdziwe .... kosztuja kurcze niemalo :(

JACooL

czyszczenie rur plastikowych w łazience
mam problem z arconem
Ardo - jak rozpoznac model lodowki?