Uciazliwa kandydoza

11. Data: 2007-07-29 10:59:31

Temat: Re: Uciazliwa kandydoza
Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości
news:f8hpq0$2hg$1@news.onet.pl...
> [...]
> Gdyby to była prawda, to najlepiej ich kolonie rozwijałyby się na tłuszczach
> np. na maśle, czy smalcu.
>
> "Candida - niektóre gatunki to gatunki wybitnie tlenowe, tworzą więc kożuchy
> na powierzchni wina, piwa, kiszonek czy prasowanych drożdży."
>
> Dlaczego nie spotkasz ich na tłuszczu? Sprawdź na czym najlepiej rozwijają się
> bakterie, drożdże i grzyby: http://bakterie-i-grzyby.gu.ma/
>
> Środowisko tłuszczy właśnie im nie sprzyja.
>
> Czyli wyłazi kolejny mit przeciwników diety optymalnej rzekomo sprzyjającej
> rozwojowi kandydozy i innych grzybów i drożdżaków :)

1. nie jestem zwolennikiem diety cukrowej, co już imputujesz mi w sposób
natrętny i nachalny;
2. to, że niektóre grzyby patogenne są wybitnie tlenowe nie znaczy, że grzyby
patogenne nie lubią tłuszczu, doskonałym tego przykładem są powszechne
dermatofity powodujące łupież, w tym łupież pstry - odkąd to na skórze i w
górnych jej warstwach mają cukier? otóż mają właśnie to co lubia najbardziej -
tłuszcz (łój), jak też candida albicans w przewodzie pokarmowym;
3. sposób kojarzenia faktów przez ciebie jest błędny, a w szczególności:
prymitywny, chaotyczny, tendencyjny, nienaukowy i urąga standardom racjonalności

12. Data: 2007-07-29 11:23:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
> wiadomości news:f8hpq0$2hg$1@news.onet.pl...

> 1. nie jestem zwolennikiem diety cukrowej, co już imputujesz mi w sposób
> natrętny i nachalny;

JA? Prostuję jedynie Twoją błędną informację. A to fragment rzeczonego
zdania (bo jest ono zbyt obszerne i zawiera też wiele innych informacji).
Napisałeś:
> choć wiadomo, że czym więcej tłuszczów, tym grzybki patogenne bardziej
> się
> cieszą, bo to bardzo przyjazne im środowisko...

Więc odpowiedziałam, że to nieprawda. Grzybki za tłuszczem nie przepadają.

> [...]
> 3. sposób kojarzenia faktów przez ciebie jest błędny, a w szczególności:
> prymitywny, chaotyczny, tendencyjny, nienaukowy i urąga standardom

I vice versa - http://www.candida.info.pl/objawy.html
W temacie diety NIC nie piszą o tluszczach :)

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

13. Data: 2007-07-29 11:38:29

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Więc odpowiedziałam, że to nieprawda. Grzybki za tłuszczem nie przepadają.

oczywiście, powtarzaj te kłamstwa zwłaszcza dermatofitom, może tak je tym
zestresujesz, że popełnią samobójstwo albo się wyprowadzą...

> I vice versa - http://www.candida.info.pl/objawy.html
> W temacie diety NIC nie piszą o tluszczach :)

bo twje myślenie najwyraźniej funkcjonuje w sposób opisany w pkt 3, co wciąż
potwierdzasz...
pomijając fakt, że to źródło nie jest jakąś wyczerpująca publikacją naukową na
ten temat, to wyraźnie jest tam napisane, że jedną przyczyn może być "spożywanie
żywnośći typu fast foods (hamburgery, hot dogi, pizza)", czyli żywności wybitnie
tłustej
medycyna konwencjonalna tym się różni od propagowanych przez ciebie bredni, że
opiera swoją wiedzę na badaniach naukowych i naukach empirycznych, a nie na
przeszukiwaniu internetu ze szczególnym uwzględnieniem pseudomedycznych teorii
różnych oszołomów

powodzenia krysiu w tłumaczeniu dermatofitom i candidzie, że one nie lubią
tłuszczu choć go lubią...

14. Data: 2007-07-29 12:36:21

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

("DEM<>N" <a...@f...com> napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> no widzisz, a tymczasem to, że czegoś nie rozumiesz i nie słyszałeś, nie musi
> oznaczać, że jest to złe i zasługuje na krytykę...

:) widze, ze nadal nie rozumiesz o co mi chodzi, wiec kolejny raz tlumacze:

* ja nie zrozumialem zupelnie czegos innego w twoim tekscie, a nie nazwy
"pelnoziarnista", uzytej przy slowie "niskoweglowodanowa" (prosze przeczytaj
jeszcze raz moja odpowiedz uwazniej, nie po lebkach i bez emocji).

Zapytalem tylko, co to za dieta i napisalem, ze pierwszy raz w zyciu spotkalem
sie z taka nazwa, bo nikt takiej nazwy po prostu nie uzywa w przypadku tych diet.
Diety te polegaja m.innymi na tym, ze sie z nich kompletnie wylacza produkty
zbozowe(vide Atkins, Lutz, Kwasniewski i paru innych).

* Zadajac ci pytanie, co to za za dieta: niskoweglowodanowa niskoziarnista,
jeszcze jej samej nie krytykowalem, bo po prostu nigdy wczesniej o takiej diecie
nie slyszalem.

* Natomiast napisalem, ze generalnie wszystkie diety niskoweglowodanowe ani nie
lecza, ani tez nie zapobiegaja kandydozie i wyjasnilem dlaczego.

* A dzisiaj dodam, ze te niskoweglowodanowe diety, sa niezlym zrodlem dochodow,
poniewaz trzeba je suplementowac, m.innymi w sposob permanentny przeroznymi
supelmentami. Probiotykami tez.

> niskowęglowodanowy i pełnoziarnisty oznacza, że produkt ma być bogaty w błonnik
> (najczęściej obecny w pełnym ziarnie) i ubogi w węglowodany, w ten sposób
> odrzucamy np. ziemniaki, pszenicę (białe pieczywo), ryż biały itd., a
> przyjmujemy np. fasolę, kaszę gryczaną, ryż brązowy itd. itp. chodzi o prostą
> zasadę
> w żywieniu nieprzyjaznym grzybom patogennym: mało węglowodanów, dużo błonnika

Hmmm.....przy dietach niskoweglowodanowych, dosc trudno wprowadzic wiecej
blonnika pod postacia kasz, fasoli, brazowego ryzu.
Sprawdz sobie dokladnie, ile w ten sposob wprowdzisz blonnika jesli jednoczesnie
zlecasz komus diete niskoweglowodanowa:)

Blonnik przy takich niskoweglowodanowych dietach, wprowadza sie w postaci
suplemntow lub pokaznych ilosci niskoweglowodanowych warzyw.

-
> proste, prawda?

Nie, niestety nie takie prostem jak usilujesz mi wmowic:)

> dlaczego nic nie mówię o tłuszczach i białkach? bo ich zapotrzebowanie jest
> indywidualne (kobieta/mężczyzna, wiek, wzrost, waga, choroby, schorzenia, tryb
> życia itp.)
> choć wiadomo, że czym więcej tłuszczów, tym grzybki patogenne bardziej się
> cieszą, bo to bardzo przyjazne im środowisko...

Drogi DEM<>N", nie ucz ojca dzieci robic, tylko sprobuj powazniej poglebic swoja
wiedze o dietetyce, zanim zaczniesz chorym ludziom zalecac diety w celach
leczniczych.

15. Data: 2007-07-29 12:58:15

Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> empirycznych, a nie na przeszukiwaniu internetu ze szczególnym
> uwzględnieniem pseudomedycznych teorii różnych oszołomów

Drogi Panie.Od długiego czasu wczytuję się we wściekłe posty ludzi
bezpardonowo atakujących Żywienie Optymalne. Nie brałem udziału w zażartych
dyskusjacjh bo nie przepadam za obrzucaniem się gównami bez treści
merytorycznej.
Pana opinia:" ...medycyna konwencjonalna tym się różni od propagowanych
przez ciebie bredni"...w odpowiedzi na post kobiety jest jednak już poniżej
wszelkich krytyk. Obraża pan kobietę i miliony ludzi stosujących Żywienie
Optymalne .
Zgadzam się w całości z opiniami Pani Krystyny.
Smutne jest jeśli reprezentuje pan środowisko medyczne. W przypadku choroby
nie chciałbym być przez pana leczony. Nawet w zagrożeniu życia.

Robol

16. Data: 2007-07-29 13:33:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robol napisal:

> [...]

> Smutne jest jeśli reprezentuje pan środowisko medyczne. W przypadku choroby
> nie chciałbym być przez pana leczony. Nawet w zagrożeniu życia.

WOW ! Kolejny "atakowany" biedaczek :(

17. Data: 2007-07-29 13:39:37

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz co Rabol, tak sobie teraz mysle po przeczytaniu twojego postu....ze ta
dieta jest chyba nawet dobra.
Mial ktos jednak glowe nie od parady, proponujac ja obywatelom w
postkomunistycznej Polsce.
:)))

18. Data: 2007-07-29 15:55:52

Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postu....ze ta
> dieta jest chyba nawet dobra.
> Mial ktos jednak glowe nie od parady, proponujac ja obywatelom w

Znam ludzi bardzo zrównoważonych.
Znam ludzi zdesperowanych którzy łykaja prochy.
Znam też takich którzy zamiast łykać prochy wrzucaja na grupy jakieś
gorączkowe aluzje w kolejnych po sobie postach.
Napisz dobry człowieku coś- jeśli będziesz potrafił- na temat wątku
głównego.
Wracając do wątku Candida. Polecam przejrzenie
http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=30155 forum o Candida,
i trochę blada informacja o tymże
http://www.przyjaciolka.pl/index.php?option=com_cont
ent&task=view&id=510&Itemid=41

Robol

19. Data: 2007-07-29 16:39:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robol napisal:

> Znam ludzi bardzo zrównoważonych.
> Znam ludzi zdesperowanych którzy łykaja prochy.
> Znam też takich którzy zamiast łykać prochy wrzucaja na grupy jakieś
> gorączkowe aluzje w kolejnych po sobie postach.

A ja znam rowniez takich, ktorzy

* nie rozumieja tego co czytaja, w zwiazku z tym latwo nimi manipulowac
* nie potrafia wyciagac z przekaznych informacji prawidlowych wnioskow
* nie potrafia oddzielic ziarna od plew, a tym samym prawdy od klamstwa
* uwazaja, ze znaja sie lepiej na medycynie, dietetyce, nauce, antropologii,
chemi, fizyce, polityce, prawie, ekonomii,....itp, itd anizeli ludzie, ktorzy
zajmuja sie tymi sprawami zawodowo, profesjonalnie.
* i najchetniej w zwiazku z tym, ze nie potrafia pewnych spraw zrozumiec lub
pojac, albo komus ublizaja wprost, albo zalecaja prochy, zolte pigulki, czerwone
pigulki, ziepone pigulki itp, itd., chociaz sami sa np. inzynierami znajacymi
sie na budowie samolotow lub statkow kosmicznych:)

> Napisz dobry człowieku coś- jeśli będziesz potrafił- na temat wątku
> głównego.

Dobry czlowieku, przeciez wypowiedzialem sie juz w temacie watku glownego,
natomiast to ty wpadles do tego watku ze swymi pretensjami i jak widac
twoj mozg jest totalnie zamkniety na inne informacje, ktore sobie w nim
zakodowales.

> Wracając do wątku Candida. Polecam przejrzenie
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=30155 forum o Candida,

Mnie osobiscie wystarczy nazwisko tego pana: Andrzej Janus, aby wiedziec z kim
mam do czynienia i czego sie mozna tam dowiedziec.

> i trochę blada informacja o tymże

http://www.przyjaciolka.pl/index.php?option=com_cont
ent&task=view&id=510&Itemid=41

:) polecam tobie rowniez czasopisma: Wrozka, Nie, Nieznany Swiat,
Optymalni, Optymalnik, Straznica... itp literature...i oczywiscie zdrowka zycze,
nie tylko fizycznego.

20. Data: 2007-07-29 16:56:29

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robol napisal:

http://www.przyjaciolka.pl/index.php?option=com_cont
ent&task=view&id=510&Itemid=41

Ach, bylbym zapomnial, cos a propos tych porad domowych Przyjaciolki, dorzucic,
a mianowicie jesli chcesz zmienic swoja plec, to stosuj preparaty z drzewa
herbacianego, nie tylko na nogi, ale wcieraj je rowniez codziennie najlepiej w
skore glowy i tak przez kilka miesiecy.
Serio, nie zartuje.
Zreszta wyprobuj sam na sobie ten "cudowny" srodek, to sie sam przekonasz jak
to dziala:))

żółtaczka "B"
przeglądy dentystyczne
Nieostre widzenie po oparzeniu oka laserem
Dr Budwig.
Rzucenie palenia i co dalej?