przeglądy dentystyczne

1. Data: 2007-07-27 17:06:08

Temat: przeglądy dentystyczne
Od: Ra <w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

dość regularnie robiłem przeglądy w osiedlowym gabinecie + raz w roku w
znanej klinice w której mam kartę
Nikt nie zauważył rozwiającej się próchnicy w 7 miedzy ściankami 7 i 8
Jak zaczęło boleć okazało się, że próchnica weszła już pod dziąsło, ząb
do zatrucia, czyszczenie kanałów. Teraz złamała mi się ścianka i to
jakoś pod dziąsłem, więc podobno trzeba by założyć koronkę, ponad 1000zł
w plecy. Nawet nie chodzi mi o kasę ale kurde smutno mi że starałem się
dbać o ząbki a na skutek niedopatrzenia nieodwracalnie tracę zęba