Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował

91. Data: 2015-12-01 21:55:00

Temat: Re: Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-29 o 13:03, krys pisze:

> Łukaszence też tego odmówić nie sposób, a gdzie mu do Rosji.

> A ja się zastanawaim, co gorsze - dyktatura jak w Libii czy Syrii przed
> "wyzwoleniem", czy demokracja, jak w Iraku po "wyzwoleniu".

Tak a'propos - oglądałaś może "Lewiatana"? Jeśli nie, to radzę obejrzeć.

Ewa

92. Data: 2015-12-01 22:46:31

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Tak a'propos - oglądałaś może "Lewiatana"? Jeśli nie, to radzę obejrzeć.

Oglądałam "Układ zamknięty" - też radzę obejrzeć.

93. Data: 2015-12-01 23:09:33

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> PiS usuwa flagi Unii Europejskiej, konferencje premier Beaty Szydło odbywają się na
tle polskich flag biało- czerwonych. Zagraniczne media odnotowały ten fakt, wieści
poszły w świat. I co? Ano... nic! Nic się nie stało, Polacy! Tak wydają się mówić
politycy PiS.

Ano, i tak trzymac! Polecam tez ponizszy ZNAKOMITY klip o
dorzynaniu watahy:

https://twitter.com/AndrzejDubaa/status/671797420867
592193

Wlaczyc sobie audio - i napawac sie tym skowytem.
A to dopiero poczatek! ;)

--
Smart questions to stupid answers

94. Data: 2015-12-01 23:20:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]

https://twitter.com/AndrzejDubaa/status/671797420867
592193

Wlaczyc sobie audio - i napawac sie tym skowytem.

Zimna wojna polegała na tym że komuna nienawidziła wolnego zachodu, ups powtórka z
rozrywki piso-komunistów i znowu zachód jest zły, jak non stop darła ryja komuna i
granice zamykała i nawet mur postawili przed tym strasznym zachodem komuniści.

95. Data: 2015-12-01 23:49:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2015 14:09:33 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> [...]
poszły w świat. I co? Ano... nic! Nic się nie stało, Polacy! Tak wydają się mówić

Tak trzymać! Biało-Czerwona forever!

> Polecam tez ponizszy ZNAKOMITY klip o
> dorzynaniu watahy:
>
> https://twitter.com/AndrzejDubaa/status/671797420867
592193

> Wlaczyc sobie audio - i napawac sie tym skowytem.

Dobreeeeee dobreeeeeee! Chyba sobie na komórę wgram jako radosny budzik :-D
Serce roście :-)

> A to dopiero poczatek! ;)

Oby, oby :-)

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

96. Data: 2015-12-02 00:00:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

> [...]

> Wlaczyc sobie audio - i napawac sie tym skowytem.

Dobreeeeee dobreeeeeee! Chyba sobie na komórę wgram jako radosny budzik :-D

Oby, oby :-)

Wiecie że kiedyś Europa była zjednoczona. Tak w średniowieczu , Europa była jednością
dzieki religii katolickiej i nasz Mieszko specjalnie z Czeszką się hajtnął, aby do
tej Unii wspólnoty religijnej dołączyć. Na tym pomyśle powstała Unia Europejska
obecnie, gdzie kraje spaja wspólnota wszelka i dlatego Flaga Unii to symbol......

o fladze : "w zamyśle autora Arsenea Heitza z Alzacji flaga była sztandarem Maryi, a
błękit i złote pięcioramienne gwiazdy pochodzą z woalu Matki Boskiej.
Ich liczba nawiązuje do 12 apostołów. Komitet Ministrów Rady Europy zatwierdził flagę
8 grudnia 1955 roku w święto Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny."

A Duda wywalił do szatni matkę Boską, Szydło usuneła jak występuje, a najlepsza to
Pawłowicz wyzywająca od szmat Boziuchnę...no i nie bolszewicy lub matoły?:)

97. Data: 2015-12-02 09:40:50

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

592193

> Dobreeeeee dobreeeeeee! Chyba sobie na komórę wgram jako radosny budzik
> :-D Serce roście :-)

Wszystko piękne, tylko to nie był SKOWYT, tylko WYCIE.
A wycie to jest nawoływanie watahy i oznaczanie terenu.
Trza rozumieć, czym się podnieca

98. Data: 2015-12-02 18:44:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2015 09:40:50 +0100, krys napisał(a):

592193

> Wszystko piękne, tylko to nie był SKOWYT, tylko WYCIE.
> A wycie to jest nawoływanie watahy i oznaczanie terenu.
> Trza rozumieć, czym się podnieca

Aaaaauuu-aaaauuuu-aaaauuu-uuuuuu....ć! :-D

--

Uważajcie co piszecie
Experimenter
Co Pis zrobił dobrze?