Człowiek z wazeliny człowiek z Misia

1. Data: 2015-11-24 21:26:45

Temat: Człowiek z wazeliny człowiek z Misia
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyjmy do Konstytucji RP, Rozdział V, artykuł 145: "Prezydent Rzeczypospolitej za
naruszenie Konstytucji, ustawy lub za popełnienie przestępstwa może być pociągnięty
do odpowiedzialności przed Trybunałem Stanu. Postawienie Prezydenta Rzeczypospolitej
w stan oskarżenia może nastąpić uchwałą Zgromadzenia Narodowego podjętą większością
co najmniej 2/3 głosów ustawowej liczby członków Zgromadzenia Narodowego na wniosek
co najmniej 140 członków Zgromadzenia Narodowego.

Ponieważ zatem nie wierzę, aby w Polsce prawo obowiązywało także najsilniejszych,
pozostaje mi śmiech, mogący czasem być ostrzeżeniem. Otóż kiedy Andrzej Duda zostawał
prezydentem RP, tygodnik "W sieci" założony za pieniądze wytransferowane ze SKOK-ów,
redagowany przez dziennikarzy, którzy kiedyś dostali od Jarosława Kaczyńskiego
stanowiska w mediach publicznych, a dziś są pewni, że po zwycięstwie PiS stanowiska w
mediach publicznych odzyskają, przedstawił na swojej okładce Andrzeja Dudę jako
współczesnego warszawskiego powstańca, AK-owca, żołnierza Szarych Szeregów. Czy
jednak chłopcy z Szarych Szeregów wyjazdy na wieś po mięso dla swoich rodzin
rozliczali z funduszy polskiego państwa podziemnego? Mam nadzieję, że nie. Tymczasem
Andrzej Duda rozliczał wyjazdy na swoją prywatną fuchę z funduszy polskiego państwa,
sięgając do kieszeni polskich podatników.

http://m.newsweek.pl/andrzej-duda-prezydent-z-misia-
,artykuly,369214,1.html