Inwazja pluskiew

1. Data: 2015-11-24 20:50:16

Temat: Inwazja pluskiew
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mamy do czynienia ze zjawiskiem opisanym przez ludzi pamiętających z własnego
doświadczenia, albo z historii Marzec '68 jako inwazja pluskiew.
Myślę, że inwazja pluskiew najbardziej widoczna będzie w publicznych mediach.
Pisowscy pseudodziennikarze nazywający się "niepokorni", "patriotyczni" itp. już
przebierają nogami w kolejce po państwowe pieniądze, zaszczyty jakie wiążą się z
pokazywaniem swoich twarzy w mediach, prowadzeniem programów i tym wszystkim, co
oznacza posiadanie mediów. Wydaje mi się, że po raz kolejny w Polsce będziemy mieli
do czynienia z całkowicie upartyjnionymi, stronniczymi, załganymi środkami przekazu,
hołdowniczymi wobec Kaczyńskiego, lizusowskimi wobec jego lizusów, obrzydliwych w
swojej obłudzie i stronniczości, tak jak dziś obrzydliwe są te wszystkie nazywające
się patriotycznymi, polskimi, katolickimi, narodowymi itd. Obowiązywać będzie
najpewniej jak w Związku Sowieckim dewiza Majakowskiego - chcę, żeby pióro zrównali z
bagnetem, albo - prawdziwym artystą naszego kraju jest nie ten kto ma talent, nawet
wielki talent, ale ten kto mówi "tak", bądź - talent artysty jest tożsamy z jego
ideowością, z jego światopoglądem, jego postawą obywatelską.

Podobieństw pisowskiego państwa do dyktatury komunistycznej będziemy mieli, już mamy
bardzo wiele i to w wielu obszarach. Nasili się fałszowanie historii. W miejsce
prawdziwych bohaterów jak Lech Wałęsa pojawią się trzeciorzędni opozycjoniści jak
Lech Kaczyński, którego główną "zasługą" i uzasadnieniem pochówku na Wawelu było to,
że zginął w wypadku lotniczym. Pomniki Lecha Kaczyńskiego będą teraz zeszpecały
polskie miasta. PiS już podejmuje próbę wzniesienia kolejnego tego rodzaju monumentu
w Szczecinie oraz zapowiada walkę o taki pomnik na Krakowskim Przedmieściu przed
Pałacem Prezydenckim

http://stefanniesiolowski.natemat.pl/160403,pisowski
e-panstwo

2. Data: 2015-11-27 11:12:09

Temat: Re:Inwazja pluskiew
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:

Mamy do czynienia ze zjawiskiem opisanym przez ludzi pamiętających
z własnego doświadczenia, albo z historii Marzec '68 jako inwazja
pluskiew. Myślę, że inwazja pluskiew najbardziej widoczna będzie
w publicznych mediach. POwscy pseudodziennikarze i całe ich
postkomunistyczne klany nazywający się "obiektywni", "rzetelni"
[...]
środkami przekazu, hołdowniczymi wobec Merkel, Tuska i
Komorowskiego, lizusowskimi wobec jego lizusów, obrzydliwych w
swojej obłudzie i stronniczości, tak jak dziś obrzydliwe są te
wszystkie nazywające się prounijnymi, demokratycznymi.

[...]
Czyli Wajda, Holland i jakieś
przydupasy Karolaki.
Podobieństw POwskiego państwa do dyktatury komunistycznej będziemy
mieli, już mamy bardzo wiele i to w wielu obszarach. Nasili się
fałszowanie historii i usuwanie jej ze szkół. W miejsce
prawdziwych bohaterów jak Lech Kaczyński pojawią się
pierwszorzędni "opozycjoniści" jak Bolek którego główną "zasługą"
i uzasadniem zrobienia prezydentem była doskonała "wpółpraca".
Pomniki Bolka i Merkel będą teraz zeszpecały polskie miasta. PO

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-11-27 14:04:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
glob <r...@g...com> Wrote in message:

[...]

*****
Tak ci S_Bcy z niezależnej napisali, finansowani z przekrętów ze Skoków, bo to są
media propagandowe i piszą pod tezę.

człowiek z żelaza człowiek z marmuru człowiek z wazeliny
Strona internetowa zamknięta
Chichot wprost zza lufy.
Witajcie w Ojczyźnie!
Zobaczcie co się w Polsce dzieje