Uczelnie na Śląsku

1. Data: 2004-06-11 09:05:02

Temat: Uczelnie na Śląsku
Od: Pawel S <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy orientuje się ktoś, gdzie jest jakaś uczelnia o kierunku informatyka
stosowana ? Chciałbym zmienić uczelnię (studiuje na Politechnice) ale program
studiów mi kompletnie nie odpowiada. Przez to straciłem zapał do nauki, stąd
poszukiwania innej. Interesuje mnie tryb zaoczny, najlepiej państwowa - a może
są prywatne ale niedrogie ? Lokalizacja Śląsk.

PS. Pozwoliłem sobie jeszcze tutaj napisać, bo nie wszyscy może
czytają grupę pl.soc.edukacja.szkola

--
Powered by PLD Linux
"PLD wspiera tych użytkowników, którym PLD działa"

2. Data: 2004-06-18 21:05:57

Temat: Re: Uczelnie na Śląsku
Od: "adama" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> są prywatne ale niedrogie ? Lokalizacja Śląsk.

Zobacz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
www.wsti.pl
Pozdrawiam Adam Fałda

3. Data: 2004-06-19 13:47:44

Od: Pawel S <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jun 2004 23:05:57 +0200, adama wrote:

> Zobacz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
> www.wsti.pl
> Pozdrawiam Adam Fałda

Czy masz jakieś opinie o tej uczelni ? Bo czasu zostało coraz mniej :(

Pozdrawiam Paweł S.