Ugryzienie pszczoły/osy - dziwne objawy

1. Data: 2008-04-29 09:39:52

Temat: Ugryzienie pszczoły/osy - dziwne objawy
Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
W sobote ugryzła mnie osa/pszczoła trudno powiedzieć co dokładnie,
ugryzła w szyję, spuchło dosyć mocno ale jakoś było ok, wieczorem
poczułem dreszcze i poczucie ciepła na zmianę z zimnem.

Przez całą niedziele byłem rozbity, powiększył mi się chyba po stronie
ugryzienia węzeł chłonny czy to normalne? Bo jest tam teraz takie
zgrubienie które teraz powoli się zmniejsza.

--
krzysiek82

2. Data: 2008-04-29 13:30:36

Temat: Re: Ugryzienie pszczoły/osy - dziwne objawy
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 21:39, krzysiek82 <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> ugryzienia węzeł chłonny czy to normalne? Bo jest tam teraz takie
> zgrubienie które teraz powoli się zmniejsza.

Witaj,zawsze w miejscu ugryzienia powstaje zgrubienie.Jeśli to miejsce
jest nadal zaczerwienione i spuchnięte,nadal toczy się proces
zapalny.Powinieneś udać się do apteki i poprosić o krem
Hydrocortisonum 0,5 %(bez recepty)-steryd o działaniu p
\zapalnym,powinno pomóc.

3. Data: 2008-04-29 19:41:33

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zapalny.Powinieneś udać się do apteki i poprosić o krem
>Hydrocortisonum 0,5 %(bez recepty)-steryd o działaniu p

Z tego co wiem to jest na receptę, i na żebranie, nie bardzo wydają.
A z tego co wiem z doświadczenia, to może i pomaga, ale mało, za to po tym
leku robą się w miejscu krosty ciemno czerwone plamy, złażące 2, albo 3 razy
dłużej niż bez leku, tyle, że mniejsze spuhnięcie, mniej swędzi, i mniej
boli.
Ja bym poszła do medyka.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Interpretacja wników krwii - przekroczone wartości.
Kaszel po zapaleniu płuc
praca w anglii, leczenie w polsce
Wysiękowe zapalenie uszu
aurerox