Ukąszenie przez osę

1. Data: 2006-08-11 17:44:29

Temat: Ukąszenie przez osę
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzy dni temu dziabnęła mnie osa, na szczęście nie jestem uczulona.......
Jednak do dziś mam spory kawałek skóry zaczerwieniony i koszmarnie mnie
swędzi miejsce po ukąszeniu. Czym można to posmarować, żeby pozbyć się tego
swędzenia i zaczerwienienia skóry?

Pozdr. Ewa

2. Data: 2006-08-11 17:46:03

Temat: Re: Ukąszenie przez osę
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję olejek eukaliptusowy - naprawdę działa.

3. Data: 2006-08-11 17:56:50

Od: "Piotrek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak do dziś mam spory kawałek skóry zaczerwieniony i koszmarnie mnie
> swędzi miejsce po ukąszeniu. Czym można to posmarować, żeby pozbyć się

Okład z octu lub cebuli i na to lód. Opuchlizna zejdzuie w ciągu godziny.

dieta cholesterolowa
Nierowny oddech noworodka.
Prośba o przetumaczenie z łaciny
"odklejajacy"paznokiec z duzego palca u stopy
Dziwne zgrubienia na plecach