Ulga remontowa - kontrola US w domu?

31. Data: 2006-03-14 17:54:46

Temat: Re: Ulga remontowa - kontrola US w domu?
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 3/14/2006 1:31 AM, Tomek wrote:

> Zależy z której strony patrzeć. Dla urzędu jest ich sporo. Przyjmując na
> 500mln miasto średnio 3 urzędy nie ma możliwości kontroli w pełnym tego
Ho, ho! Parę takich miast i Chiny mogą się schować! :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

32. Data: 2006-03-14 18:03:54

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ho, ho! Parę takich miast i Chiny mogą się schować! :-)
>
> Michał

:) 500tys oczywiście

Tomek

33. Data: 2006-03-15 09:03:02

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Mar 2006 17:30:03 +0100, "Tomek" <b...@o...pl> wrote:

>Pisałem z myślą o kuchenkach, piecach.
>Kto ci będzie farbę w domu sprawdzał.

Pisałeś:
"Jesteś w błędzie. Sprawdzenie czy to co masz na ścianie jest tym co
odliczyłeś nie jest takim wielkim problemem jak ci się wydaje."

Miałeś na myśli kuchenki na ścianie???
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

34. Data: 2006-03-15 11:22:07

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałeś:
> "Jesteś w błędzie. Sprawdzenie czy to co masz na ścianie jest tym co
> odliczyłeś nie jest takim wielkim problemem jak ci się wydaje."
>
> Miałeś na myśli kuchenki na ścianie???

Tylko tyle masz do powiedzenia :)
Jesteś żałosny.

Tomek

35. Data: 2006-03-24 16:51:23

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 15:27:37 +0100, Piotr_boncza napisał(a):

> myślę, że źle zrozumiałeś. Ja instaluję kotły i mam podobną zniżkę dla
> klienta ;-)
> Polega ona na tym, że stawka VATu przy zakupie materiałów wynosi 22%.
> Gdy kupujesz wraz z usługą i całość dotyczy budownictwa mieszkaniowego
> stawka wynosi 7%
> Jesteś więc do przodu o parę złotych. Bez czekania aż Ci urząd zwróci,
> ponadto zwrot przysługuje tylko przy materiałach, które przed wejściem do
> UEi miały stawkę 7%.

To jak bym kupił panele razem z usługą położenia to mógłbym ich
odliczyć? Z tego co mi powiedziano: nie dostaję wtedy faktury
i w związku z tym nie moge odliczyć.
Ale może masz rację i coś pokreciłem (albo oni) :)

Miroo

Drzwi antywlamaniowe wejsciowe do mieszkania - nietypowe pytanie
Sprzedaz mieszkania podarowanego i 10% podatek
Czy warto naprawiać pralkę Candy ctt 82tv taka ładowana od góry
galki jako klamki do drzwi wewnetrznych - gdzie?
WM