Ulgi w DG

From: "Marcin" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Ulgi w DG
Date: 20 Dec 2004 12:11:33 +0100

Witam wszytkich.

Mam male pytanko. Czy posiadajac 2 grupe inwalidzka (przynana rente na stale) i
zamierzajac rozpoczac dzialnosc gospodarcza moge liczyc na jakies ulgi od
naszego "prospolecznego panstwa", a wiec np. czesciowe zwolnienie z placenia
ZUS, ulgi przy zakupie sprzetu komputerowego (praca polegalaby na wykonywaniu
okreslonych czynnosci za pomoca komputera), etc ?

Zapewne macie wieksze doswiadczenie w tym temacie, mocniej sie w tym
orientujecie, stad moja prosba o Wasza pomoc.

Obecnie mam mozliwosc wykonywania ciekawej pracy, jednakze jednym z jej
warunkow jest posiadanie dzialnosci gospodarczej. Zawsze staralem sie
unikac "jalmuzny" naszego panstwa, jednakze przy dzialanosci gospodarczej mam
duze wieksze koszta, stad moja proba ich zredukowania lub ograniczenia.

Czy istnieja jakies mozliwosci wspierania dzialalnosci gospodarczej wsrod osob
niepelnosprawnych ?

Z gory dziekuje za wszelkie rady i sugestje

Pozdrawiam
Marcin