Ułozenie jąder.

1. Data: 2002-02-14 15:04:44

Temat: Ułozenie jąder.
Od: "Robert" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie dotyczace ulozenia jader w mosznie. Czy jesli jedno z
nich jest w pozycji "normalnej" (tj. dluzsza osia :-) poziomo ) a drugie
jest nieco nizej (to wiem ze normalne) ale raczej z osia zwrocona
prawie pionowo to czy to sytuacja normalna czy cos jest nie tak?
Slyszalem o roznych komplikacjach typu skrecenie nasieniowodu
etc dlatego sie obawiam.

Pozdrawiam grupe,
Robert.

2. Data: 2002-02-15 11:27:56

Temat: Re: Ułozenie jąder.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2002, Robert wrote:

> Mam pytanie dotyczace ulozenia jader w mosznie. Czy jesli jedno z
> nich jest w pozycji "normalnej" (tj. dluzsza osia :-) poziomo ) a drugie

przypuszczam, ze jest to bez znaczenia ale watpliwosci, jesli masz
powinien wyjasnic lekarz - np. urolog.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-02-15 14:47:52

Temat: Odp: Ułozenie jąder.
Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert zapytał:

> [...]
> (to wiem ze normalne) ale raczej z osia zwrocona prawie pionowo
> to czy to sytuacja normalna czy cos jest nie tak?

Ułożenie jąder zależy od objętości moszny i długości nasieniowodów. Dlatego
ich układ jest różny u różnych osób. Skręcenie jest trudniejsze do wykrycia
"na dotyk" ponieważ jądro obraca się wokół osi poziomej i po skręceniu
często przyjmuje taką samą pozycję jak przed skręceniem. Lewe jądro (tzn. to
które jest niżej) zazwyczaj jej bardziej odchylone od osi poziomej drugiego
jądra i ustawia się bardziej pionowo.

Konrad_

Czy dawca organow jest na pewno martwy ???
ustawa o pobieraniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów z 1996 .. pozwolila pobierac narzady, tkanki od osob zwiazanych emocjonalnie..
włosy
proba
laserowa korekcja wad wzroku - spotkanie informacyjne