Ulubieńcy ikselki

1. Data: 2018-08-20 19:51:47

Temat: Ulubieńcy ikselki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Coś mi się wydaje, że Oko straci przynajmniej jedną fankę.

https://oko.press/ks-oko-jako-ekspert-w-tvp-poznan-g
ejoterroryzm-mi-grozil-smiercia-hitler-tez-byl-gejem
/

Ikselka, jak on śmie twojego ulubieńca nazywać gejem?
Przecież to taki wielki człowiek był! Tyle dobrego zrobił dla narodu
Niemieckiego...
Jak ty to teraz pogodzisz w swojej głowie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-08-25 16:08:00

Temat: Re: Ulubieńcy ikselki
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.08.2018 um 19:51 schrieb Kviat:
> [...]
> Niemieckiego...
> Jak ty to teraz pogodzisz w swojej głowie?

Co do tego Austriaka to sa rozne opinie. Wlasnie przeczytalem w
"Spieglu" reportaz (ilustrowany paroma filmami) o amerykanskich
faszystach, ktorzy ekspanduja i na kontynent europejski (UK, NL, D).
Grupa "Atomwaffen Division" z Denver ma juz na sumieniu piec osob, nie
lubi Zydow, homoseksualistow, panstwa, bezdomnych, kobiet
("egoistycznych socjopatek bez wartosci"), nie wierzy w holocaust, nie
ma nic przeciw gwaltom i pedofilii oraz ISIS... no i uznaje Adolfa
Hitlera i Charlesa Mansona za reinkarnacje Jezusa Chrystusa.

https://cdnstatic.secure.spiegel.de/SP/2018/35/vs/80
1_story_hass/ad/index.html

Jesli ktos odbiera RTL i zna niemiecki (lub angielski) to reportaz ten
bedzie lecial w poniedzialek o 23.25.

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-08-25 16:29:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/08/2018 o 15:08, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
1_story_hass/ad/index.html

> Jesli ktos odbiera RTL i zna niemiecki (lub angielski) to reportaz ten

jak to napisal Pratchett, obys zyl w ciekawych czasach

--
gazebo

4. Data: 2018-08-25 18:30:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> jak to napisal Pratchett, obys zyl w ciekawych czasach

Pierwsze słyszę, że Pratchett to Chińczyk. I to starożytny.
LOL

--
XL

5. Data: 2018-08-25 20:32:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/08/2018 o 17:30, XL pisze:

> Pierwsze słyszę, że Pratchett to Chińczyk. I to starożytny.
> LOL

wyjdz z ambony

--
gazebo

6. Data: 2018-08-25 20:42:15

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.08.2018 um 18:30 schrieb XL:

> Pierwsze słyszę, że Pratchett to Chińczyk. I to starożytny.
> LOL

?????Ly Tin Wheedle???,?????????,?????????
???????,????????

"According to the philosopher Ly Tin Wheedle, chaos is found in greatest
abundance wherever order is being sought. It always defeats order,
because it is better organized."

https://pl.wikiquote.org/wiki/Terry_Pratchett

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

Ewangelia przez gardło
Ksiądz gwałcił dziecko aż złamał mu kręgosłup
Ludzie są DOBRZY!
Co tam, Niemcze, w atomówce?
Tymczasem w Czechach...