Ewangelia przez gardło

1. Data: 2018-08-19 12:52:05

Temat: Ewangelia przez gardło
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Następny śmiesznie przebrany pan bredzi o wciskaniu wiary przez gardło.
To już ucho oko i nos, to za mało.
Pozostał jeszcze odbyt...
Chociaż kto wie!

2. Data: 2018-08-19 13:17:29

Temat: Re: Ewangelia przez gardło
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 12:52, k...@g...pl pisze:
> Następny śmiesznie przebrany pan bredzi o wciskaniu wiary przez gardło.
> To już ucho oko i nos, to za mało.
> Pozostał jeszcze odbyt...
> Chociaż kto wie!

Zaprawdę powiadam ci że ostatnio dziwnych panów widujesz.

3. Data: 2018-08-19 13:48:17

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Albowiem niezbadane są ścieszki mojego kroczenia
po meandrach zawiłości natury ludzkiej.

Niestety zdjęli wiadomość i linka nie będzie, póki co.
Bowiem wielka i przepastna jest toń trwania w necie.

4. Data: 2018-08-19 15:38:10

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 13:48, k...@g...pl pisze:
> Albowiem niezbadane są ścieszki mojego kroczenia
> po meandrach zawiłości natury ludzkiej.
>
> Niestety zdjęli wiadomość i linka nie będzie, póki co.
> Bowiem wielka i przepastna jest toń trwania w necie.

No właśnie, trudno zrozumieć walczących ateistów, w imię czego ta walka?

5. Data: 2018-08-19 16:11:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 15:38, Trybun pisze:

> No właśnie, trudno zrozumieć walczących ateistów,

Wcale nie trudno. Wystarczy chwilę pomyśleć.

> w imię czego ta walka?

W obronie własnej.
Masz jeszcze jakieś inne głupie pytania?

Dorosły człowiek, a nie rozumie spraw elementarnych... ręce opadają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-08-19 16:15:06

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 15:36:13 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> No właśnie, trudno zrozumieć walczących ateistów, w imię czego ta walka?

Jednak nietrudno zrozumieć jak to mówisz "walczących ateistów".
Oni walczą o wolność światopoglądową.
Nie zgadzają się na jedyną wykładnię rozumienia świata poprzez katechizm.
Jeśli jest jakaś walka ze strony ateistów z religiantami,
to o zdrowy rozsądek i szacunek dla wiedzy i zdobyczy naukowych człowieka.

7. Data: 2018-08-19 16:55:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> No właśnie, trudno zrozumieć walczących ateistów, w imię czego ta walka?

Przecież już to szczegółowo omawialiśmy, masz problemy z pamięcią?
Zarzuciłeś ateistom nagonkę, wytłumaczyłem Ci że to samoobrona,
zrozumiałeś sensownie komentując, a tu za parę dni powtórka z rozrywki.
Wygląda mi to na jakieś problemy z pamięcią... zapytaj lekarza o radę.

8. Data: 2018-08-19 17:33:44

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 16:15, k...@g...pl pisze:

> [...]
> Jeśli jest jakaś walka ze strony ateistów z religiantami,
> to o zdrowy rozsądek i szacunek dla wiedzy i zdobyczy naukowych człowieka.

Wolny od wszystkiego człowiek by pisał o zboczonym pedofilu, a tu o
księdzu. Z powyższego widać że nie chodzi o potępianie zła, a swojego
wyimaginowanego wroga.

9. Data: 2018-08-19 17:34:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 16:55, Pszemol pisze:
> [...]
> zrozumiałeś sensownie komentując, a tu za parę dni powtórka z rozrywki.
> Wygląda mi to na jakieś problemy z pamięcią... zapytaj lekarza o radę.

A tak coś na temat? Jednym z dzisiejszych tematów na psp jest _ksiądz_
niepotrafiący utrzymać ptaszka na wodzy.. Powiesz że to w ramach
samoobrony atak na zboczeńca czy raczej chęć dokopania księdzu?

10. Data: 2018-08-19 17:37:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 17:34, Trybun pisze:

> A tak coś na temat? Jednym z dzisiejszych tematów na psp jest _ksiądz_
> niepotrafiący utrzymać ptaszka na wodzy.. Powiesz że to w ramach
> samoobrony atak na zboczeńca

Atak na zboczeńca, którego chroni mafijna organizacja kościelna.

> czy raczej chęć dokopania księdzu?

Chęć dokopania zboczeńcowi, którego chroni mafijna organizacja kościelna.

Masz jeszcze jakieś głupie pytania?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Ksiądz gwałcił dziecko aż złamał mu kręgosłup
Ludzie są DOBRZY!
Co tam, Niemcze, w atomówce?
Tymczasem w Czechach...
Tymczasem Niemcy swoje lasy...