Ewangelia przez gardło

11. Data: 2018-08-19 17:39:15

Temat: Re: Ewangelia przez gardło
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 17:33, Trybun pisze:

> Wolny od wszystkiego człowiek by pisał o zboczonym pedofilu, a tu o
> księdzu.

Ile razy jeszcze trzeba ci tłumaczyć to samo?

> Z powyższego widać że nie chodzi o potępianie zła, a swojego
> wyimaginowanego wroga.

Bez wątpienia masz umysł dziecka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-08-19 18:03:13

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie ma człowieka wolnego o wszystkiego.
Może po śmierci?
Każdy jest jakoś uwarunkowany.
To po pierwsze, po drugie skąd wziąłeś tego pedofila?
Ja napisałem o jednym biskupie, który powiedział gdzieśtam
że ludziom wiarę trzeba wciskać przez gardło.
Taką informację przeczytałem rano w serwisie informacyjnym.
Szybko to wiadomość zniknęła.
Cenzura!
Podobnie jak moja poprzednia wypowiedź.
Gdybyś szybko nie odpowiedział, to też by jej w ogóle nie było.
Poszukaj powyżej, może tylko ja nie widzę.
Też cenzura?

13. Data: 2018-08-20 16:46:31

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 18:03, k...@g...pl pisze:
> [...]
> Podobnie jak moja poprzednia wypowiedź.
> Gdybyś szybko nie odpowiedział, to też by jej w ogóle nie było.
> Poszukaj powyżej, może tylko ja nie widzę.

Myślałem że to ateizm. Ateista po prostu ma to wszystko gdzieś. Także
ocenia ludzi tylko po tym co robią a nie po szatach i tym w co wierzą.

Nie wiem, mam tu teraz niezły galimatias w Thunderbirdzie na tej grupie.

14. Data: 2018-08-20 17:41:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-20 o 16:46, Trybun pisze:

> Myślałem że to ateizm.

To źle myślałeś.

> Ateista po prostu ma to wszystko gdzieś.

A ten głupi pomysł to skąd?
Ateiści nie są oderwani od rzeczywistości. Wręcz przeciwnie.

> Także
> ocenia ludzi tylko po tym co robią a nie po szatach i tym w co wierzą.

Zgadza się. Kler ubiera się w sukienki, deklaruje wiarę i równocześnie
gwałci dzieci.
Dodatkowo robią: instytucjonalnie ukrywają te gwałty i chronią się
wzajemnie.

Więc nie ma wątpliwości, że ateiści oceniają wyznawców za to, co oni robią.

Wyznawcy dodatkowo swoją wiarą usprawiedliwiają te przestępstwa i
wmawiają dzieciom, że podczas molestowania seksualnego z klechą
doświadczają (te dzieci) "spotkania z bogiem". Demolują dzieciaki w
sposób kompletny.

W przypadku kleru, gwałciciela z ofiarą łączy relacja szczególna. Nie da
się oddzielić jednego od drugiego.
Skoro próbujesz wypowiadać się o rzeczach, o których nie masz zielonego
pojęcia, to chociaż zainteresuj się tematem przynajmniej w stopniu
minimalnym.

http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.elemen
t.desklight-0f10b89a-d37e-4fe1-b55f-61515c235852

"Przedstawia kilka różnych koncepcji i wskazuje, że ofiary wykorzystania
seksualnego przez duchownych pochodzą najczęściej z rodzin głęboko
religijnych i w związku z tym na konieczność włączenia tej sfery do
analizy zjawiska. Omawia niektóre czynniki ryzyka typowe dla środowiska
kościelnego"

Ze szczególną uwagą przeczytaj rozdział:
"Fenomen wykorzystania seksualnego małoletnich
przez osobę duchowną"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-08-20 18:00:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-20 o 16:46, Trybun pisze:

> Także
> ocenia ludzi tylko po tym co robią a nie po szatach i tym w co wierzą.

http://scheuring-wielgus.natemat.pl/246941,grzech-za
niechania-o-pedofilii-w-kosciele

"W Polsce pedofilia wśród duchownych to tykająca bomba, która wybuchnie
z całą mocą i pozostaje tylko pytanie kiedy. Kilka razy do roku słyszymy
o pojedynczych przypadkach molestowania dzieci przez księży i niestety
udanych prób tuszowania sprawy, ukrywania oprawców i uciszania ofiar. To
pozwala domyślać się jak wielka jest skala tej patologii i jak ogromnym
problemem dla polskiego Kościoła jest przyznanie się do winy, pokuta i
zadośćuczynienie."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-08-23 05:14:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> A tak coś na temat? Jednym z dzisiejszych tematów na psp jest _ksiądz_
> niepotrafiący utrzymać ptaszka na wodzy.. Powiesz że to w ramach
> samoobrony atak na zboczeńca czy raczej chęć dokopania księdzu?

Gdyby to był tylko jeden zboczeniec ale nie jest jeden...
Jest tam ich cała wylęgarnia. I są ukrywani przez pracodawcę.

17. Data: 2018-08-23 05:15:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> Podobnie jak moja poprzednia wypowiedź.
> Gdybyś szybko nie odpowiedział, to też by jej w ogóle nie było.
> Poszukaj powyżej, może tylko ja nie widzę.

Nie podałeś linka

18. Data: 2018-08-23 15:20:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-23 o 05:14, Pszemol pisze:

> Gdyby to był tylko jeden zboczeniec ale nie jest jeden...
> Jest tam ich cała wylęgarnia. I są ukrywani przez pracodawcę.

Co to znaczy - "ukrywani przez pracodawcę"? Wyraźnie sugerujesz że jest
kasta która stoi ponad prawem, która ma jakiś magiczny immunitet w
wyniku którego swój proceder mogą uprawiać bezkarnie, a przecie tak nie
jest i raczej nigdy nie będzie.

19. Data: 2018-08-23 17:24:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-23 o 15:20, Trybun pisze:

> Co to znaczy - "ukrywani przez pracodawcę"?

A co tu jest niezrozumiałego?
Ukrywani są przez instytucję, w której pracują.

> Wyraźnie sugerujesz że jest
> kasta która stoi ponad prawem,

Przecież jest i stoi ponad prawem.

> która ma jakiś magiczny immunitet w
> wyniku którego swój proceder mogą uprawiać bezkarnie,

Nie magiczny, tyko polityczny.
W niektórych państwach immunitet im się skończył i wychodzi na wierzch
zorganizowana pedofilia.
W innych państwach, takich jak Polska, immunitet jeszcze mają.

> a przecie tak nie
> jest i raczej nigdy nie będzie.

Przecież w Polsce robią to (i wiele innych rzeczy) bezkarnie.

Albo przeczysz rzeczywistości celowo i z wyrachowania (i/lub ktoś ci
płaci za trollowanie), albo masz bardzo ograniczony kontakt z
rzeczywistością.
Jeżeli jesteś dorosły i myślący, to nie ma innego wytłumaczenia.

Zwykłego człowieka, gdyby pierdolił takie bzdury jak Oko, to dawno by
zamknęli w psychiatryku.
Albo tzw. egzorcystów... przecież to zwykli przestępcy, krępują
(głównie) nastoletnie dziewczyny, często nago, molestują seksualnie, że
niby "święte" olejki wcierają w intymne miejsca itd... i to wszystko
przy współudziale rodziców. Patologia. Umysłowa i podlegająca pod KK.
I co? I nico.
W Polsce rozkwit, a w normalnych krajach już dawno zakazane.

Więc nie pierdol, że "przecie tak nie jest". Kretynem nie jesteś, bo
pisać potrafisz. Potrafisz nawet skonfigurować usenet..., ale z jakiegoś
powodu zaprzeczasz rzeczywistości. Zastanawia mnie z jakiego...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-08-23 19:57:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kasta która stoi ponad prawem, która ma jakiś magiczny immunitet w wyniku
> którego swój proceder mogą uprawiać bezkarnie, a przecie tak nie jest i

No właśnie dokładnie tak jest jak napisałeś...

http://www.newsweek.pl/swiat/spotlight-pedofilia-w-a
merykanskim-kosciele-sledztwo-dziennikarskie,artykul
y,373546,1.html

http://www.newsweek.pl/opinie/pedofilia-w-kosciele-s
kandal-w-filadelfii,artykuly,431707,1.html

Dokładnie tak samo jest w innych miejscach na świecie, tylko czekać
jak podobna afera wyjdzie na jaw w Polsce...

Ukrywanie, zaprzeczanie, przenoszenie do innych parafii - weź się
doinformuj, proszę.

Ksiądz gwałcił dziecko aż złamał mu kręgosłup
Ludzie są DOBRZY!
Co tam, Niemcze, w atomówce?
Tymczasem w Czechach...
Tymczasem Niemcy swoje lasy...