Umowa na czs nieokreślony

1. Data: 2005-05-19 16:23:25

Temat: Umowa na czs nieokreślony
Od: "Iwona J." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

We wrześniu będe zatrudniona po raz 3 w tej samej szkole.Poprzednie dwie
umowy były na rok. Jestem n. kontraktowym. Nie mam całego etatu tylko 9
godz. + 4 godz. naucznia indywidualnego. Czy powinnam dostać umowę na czas
nieokreślony?
ij

2. Data: 2005-05-19 16:40:15

Temat: Re: Umowa na czs nieokreślony
Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2005 18:23:25 +0200, Iwona J. napisał(a):

> We wrześniu będe zatrudniona po raz 3 w tej samej szkole. Poprzednie dwie
> umowy były na rok.

Dlaczego na rok? Byłaś już kontraktowym?

> Jestem n. kontraktowym. Nie mam całego etatu tylko 9 godz. + 4 godz. naucznia
> indywidualnego. Czy powinnam dostać umowę na czas nieokreślony?

Co do zasady tak (art. 10. ust. 4. KN).

RG

3. Data: 2005-05-19 19:24:26

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6ier2$m9q$1@nemesis.news.tpi.pl Iwona J.
<i...@w...pl> pisze:

> [...]
> umowy były na rok. Jestem n. kontraktowym. Nie mam całego etatu tylko 9
> godz. + 4 godz. naucznia indywidualnego. Czy powinnam dostać umowę na
Trudno krótko i rzetelnie odpowiedzieć przy tej dawce informacji. Wiele
zależy od typu szkoły (publiczna, społeczna, feryjna, bezferyjna itp.). Nie
w każdej szkole zatrudnienie odbywa się na zasadach określonych w KN.

Jotte

4. Data: 2005-05-19 19:48:03

Od: "locke" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> w każdej szkole zatrudnienie odbywa się na zasadach określonych w KN.

Poza tym sama KN zostawia furtkę w postaci możliwości zatrudnienia
nauczyciela na stałe - jeżeli nie ma etatu, a nauczyciel zastępuje kogoś
(np. na urlopie zdrowotnym, wychowawczym itp.) to może jechać wiele lat na
umowach na czas określony.

5. Data: 2005-05-19 20:22:30

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6iqh9$nk9$1@news.onet.pl locke <l...@a...pl>
pisze:

> [...]
> (np. na urlopie zdrowotnym, wychowawczym itp.) to może jechać wiele lat na
Ano. Moja kumpela tak ma. Zastępstwo za mianowaną na zdrowotnym - rok. Potem
mianowana się rozmnożyła (macierzyński+wychowawczy) - znowu zastępstwo.
Potem mianowana następny rok zdrowotnego - znów zastępstwo. I znowu
mianowana okazuje sie przy nadziei i scenariusz się powtarza. A teraz już
tak 3-ci raz (ostatni w myśl przepisów). Ale to w sumie kilkanaście lat.
Jedna uwaga - to są jednak zastępstwa. Autonomiczna umowa o pracę to trochę
co innego.

Jotte

6. Data: 2005-05-19 21:11:48

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2005 22:22:30 +0200, Jotte napisał(a):

> A teraz już tak 3-ci raz (ostatni w myśl przepisów).

Tak? Twoim zdaniem nauczycieli także to dotyczy?

RG

7. Data: 2005-05-22 19:43:42

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona J." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> godz. + 4 godz. naucznia indywidualnego. Czy powinnam dostać umowę na czas

Rozdział 4
Nawiązanie, zmiana i rozwiązanie stosunku pracy

4. Stosunek pracy z nauczycielem kontraktowym nawiązuje się na podstawie
umowy o pracę zawieranej na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem ust. 7.

7. W przypadku zaistnienia potrzeby wynikającej z organizacji nauczania lub
zastępstwa nieobecnego nauczyciela, w tym w trakcie roku szkolnego, z osobą
rozpoczynającą pracę w szkole, z nauczycielem kontraktowym lub z
nauczycielami, o których mowa w ust. 5, stosunek pracy nawiązuje się na
podstawie umowy o pracę na czas określony.

8. Data: 2005-05-23 10:51:06

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godz. + 4 godz. naucznia indywidualnego. Czy powinnam dostać umowę na czas

Z podanych w tym miejscu przez Ciebie danych wynika, że nie
ponieważ dyrektor ma dla Ciebie tylko pół etatu

Być może realne byłoby zatrudnienie na pół etatu, o ile etaty
nie sa zablokowane przez zatrudnionych, ale niepracujących nauczycieli

Jest wielce prawdopodobne, że zostaniesz poproszona o napisanie
prośby o zatrudnienie na czas określony (1 rok) w wymiarze,
jaki będziesz miała (czyli zostaniesz zatrudniona na czas określony
na własną prośbę).

Masz pół etatu - więc i pełnię wynikających z tego nauczycielskich uprawnień

9. Data: 2005-05-23 11:14:02

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2005 12:51:06 +0200, Ja napisał(a):

> Z podanych w tym miejscu przez Ciebie danych wynika, że nie
> ponieważ dyrektor ma dla Ciebie tylko pół etatu

Co to ma do rzeczy w przypadku kontraktowego?

> (czyli zostaniesz zatrudniona na czas określony na własną prośbę).

Art. 10 KN nic o takiej możliwości nie wspomina.

RG

10. Data: 2005-05-23 12:04:30

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co to ma do rzeczy w przypadku kontraktowego?

Ano to, że nie ma możliwości zatrudnienia na cały etat
na czas nieokreślony

> Art. 10 KN nic o takiej możliwości nie wspomina.

Więc i nie zabrania...

Żenada w polskiej szkole
oblana matura!!!
organizacja kursow