Umrzeć

1. Data: 2001-11-18 17:26:20

Temat: Re: Umrzeć
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta na pewno jest dużo egoistów może i ja jestem egoistą, ale pomyśl co cię
czeka w ,,zaświatach" - nuda, a tu na ziemi jest na pewno kilka osób które
bez ciebie miały by gorsze życie, taka osoba jak ty jest jedyna i
niepowtarzalna więc to wykorzystaj, bo ma się jedno życie, nawet gdy jest w
nim pełno bólu i przykrości, więc nie myśl za dużo o śmierci bo jak wpadnę
do ciebie to będzie kijowo:P

Viadro

1. Data: 2001-11-18 20:42:32

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pozwolisz się wtrącić w tym momencie, Piotrze-Migdale;)?

{}StarEd nie brzmi krócej? :)

> To Twój punkt widzenia z tym strachem.
> Nie każdy boi się tego co później a jeśliby nie było nic, to tymbardziej.
> Niektórzy boją się właśnie bólu umierania.

{}Ale właśnie życie sprawia ból; to że jest ból oznacza, że jest życie.
I właśnie ból można bardzo szybko zakończyć pomagając sobie przejść na
tamten świat, tylko boimy się właśnie przyspieszyć drogę w nieznane.

> Natomiast przywiązanie do życia zależy od tego co zostawiamy lub kogo
zostawiamy.
> To pierwsze to dla wiele posiadających, to drugie dla odpowiedzialnych.

{}Właśnie.
Nie chciałbym zginąć jako ojciec, który nie dokończył wychowywać swoje
dzieci, czy też jako żołnierz, gdy moja śmierć będzie znaczyła niepowodzenie
misji.

> /.../
>
> Ze względu na to ciekawe zakończenie;) ?

{}A skąd masz pewność, że w życiu nie spotkasz ciekawszych zdarzeń od owego
"ciekawego zakończenia"? Zresztą zakończenie jest jednorazowe.

> Trudno mi podzielić Twój optymizm ale generalnie się zgadzam.
> Nie będę Cię pytać o wiek, zdrowie i pozycję społeczną,
> to ma IMO dość duże znaczenie w formułowaniu sądów o tej Grze.

{}Pewnie i masz rację: jestem raczej na początku tej Gry.

--
Także pozdrawiam :)
Piotr "StarEd" Migdał

"There is no shame in defeat
so long as the spirit is unconquered"
Preator of the Protoss Defence
Fenix

1. Data: 2001-11-19 12:11:04

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr W. w news:9t8nul$bd3$1@sunflower.man.poznan.pl...

Pole-mizując z Saulem...

> :-))))))))))) ...i nie trudno sie z Toba nie zgodzic.
>
> Ale ludzie ogolnie sa naiwni i zyja zludzeniami, kiedys znalem czlowieka
> ktory chrzest Swiadkow Jehowy przyjmowal na 'lozu smierci'...i na co On
> liczyl, ze Boga poprzez to oszuka
>

> Mimir

Tym razem ja się wychylę dobrym zwyczajem Saula i z całej mocy
poprę przedmówcę ;)) - zgłaszając jego post do wybranych postów listopada!
Za powagę
poczucia humoru :).

serdeczności
All
~~~~~~~~~

1. Data: 2001-11-20 20:38:06

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Viadro"
> pomyśl co cię czeka w ,,zaświatach" - nuda...

Odezwła się ten, który stamtąd wrócił przed chwilą...

1. Data: 2001-11-21 14:42:52

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Viadro"
>

> Odezwła się ten, który stamtąd wrócił przed chwilą...

A może tak się stało???:PPP

1. Data: 2001-11-22 20:02:54

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Viadro"
> A może tak się stało???:PPP

To coś Ty chłopie wyprawiał?

1. Data: 2001-11-22 22:19:12

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Viadro"
>

> To coś Ty chłopie wyprawiał?

za szybko piwo piłem a resztę sobie dopowiedz......:P

Viaderko

1. Data: 2001-11-23 19:16:16

Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja tak skromnie cosik zacytuję,

"Śmierć nas wcale nie dotyczy.
Bo gdy my istniejemy, śmierć jest
nieobecna, a gdy tylko śmierć się pojawi,
wtedy nas już nie ma."
/Epikur/

Pozdrawiam,
Itlina

1. Data: 2001-11-23 22:00:24

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Viadro"
> za szybko piwo piłem a resztę sobie dopowiedz......:P

No tutaj można sobie dopowiedzieć wiele wersji.
Co jechałeś autem na bani?

--
Tnijcie cytaty

1. Data: 2001-11-23 23:04:35

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Itlina" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>

> "Śmierć nas wcale nie dotyczy.
> Bo gdy my istniejemy, śmierć jest
> nieobecna, a gdy tylko śmierć się pojawi,

E... tam...

Śmierć nas dotyczy.
Bo gdy istniejemy, śmierć jest
obecna w naszych myślach
i niewielu z nas ma szczescie umrzec,
zamiast umierac.
/Saulo/ :-)

Saulo

Cd Sen
Za pol litra lub koniaczek
nie wiem co robic
swiadoma manipulacja
Wpływ braku ojca/matki - istnieją jakieś badania?