Umywalka Roca

1. Data: 2005-11-12 14:03:36

Temat: Umywalka Roca
Od: "BMX" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Upatrzyliśmy sobie z żoną umywalkę Espacio firmy Roca. Jednakże w jednym ze
sklepów sprzedawca zasiał ziarno niepewności mówiąc nam, że niecka jest
bardzo płytka i mała. Ponieważ są to określenia względne, chciałbym prosić
kogoś, kto ma możliwość zmierzenia konkretnych wymiarów niecki w tej
umywalce (ewentualnie je zna), o podanie tychże. Na stronach Roca niestety
tych wymiarów nie podano.

Z innej beczki: ma ktoś może doświadczenie w zamawianiu kolorowej ceramiki
Roca? Konkretnie chodzi mi o czas oczekiwania - w jednym sklepie podano mi 4
tygodnie w innym zaś 8 tygodni. Ile Wy czekaliście na dostawę ceramiki Roca
w kolorze?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
JC

2. Data: 2005-11-12 18:20:58

Temat: Re: Umywalka Roca
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BMX" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] niecka jest bardzo płytka i mała.[...]

Na tzw. oko, z rysunków na stronie sądząc, to jest odpowiednio ok. 13-15 i
ok.46x30cm. Przedstawiciel handlowy pewnie będzie wiedział :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-11-12 20:10:04

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BMX"

> [...]
4
> tygodnie w innym zaś 8 tygodni. Ile Wy czekaliście na dostawę ceramiki

ja na umywalke laufena (to jest grupa roca i roca sprowadza) - czekalam
bagatela 3,5 miesiaca i przyszla w zlym kolorze
sprawa ciagle niezalatwiona...

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i 143 spiace kucyki

4. Data: 2005-11-12 20:10:36

Od: "BMX" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dl5brr$sd6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "BMX" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Na tzw. oko, z rysunków na stronie sądząc, to jest odpowiednio ok. 13-15 i
> ok.46x30cm. Przedstawiciel handlowy pewnie będzie wiedział :)

Dziękuję za odpowiedź. Niestety w czterech salonach sprzedaży nikt nie znał
tych wymiarów. Jak na razie dałem sobie radę przykładając ekierkę do ekranu
i obliczając wymiary na zasadzie proporcji, ale spróbuję może w poniedziałek
u źródła.

--
Pzdr
Jacek Chłopek

5. Data: 2005-11-17 13:21:19

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zupełnie jak ja na umywalkę Jika (tez ta sama grupa ;)) w kolorze, trzy razy
krzywe przysyłali (polski importer to
już na miejscu wolał potłuc niz odsyłać ;)) czwarta była jako-taka to już wziąłem...
JaC

> ja na umywalke laufena (to jest grupa roca i roca sprowadza) - czekalam bagatela
3,5 miesiaca i przyszla w zlym
kolorze sprawa ciagle niezalatwiona...

zabezpieczenie rury odpływowej z pralki
www.dvd100.net Tu compra de cds y dvds** Verbatim cd 0,17 ** Princo dvd 0,21** Visitanos!! 4TR7