Upał

1. Data: 2015-07-04 19:13:25

Temat: Upał
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Trudno wytrzymać na działkach.
Pozdrawiam gorąco Ja...cki

2. Data: 2015-07-04 20:56:50

Temat: Re: Upał
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Trudno wytrzymać na działkach.
> Pozdrawiam gorąco Ja...cki

Ziomale mówią, że musiały być dobre działki, skoro taki upał.

Jarek

--
Co się tam dzieje w mej głowie:
Pędy, zapędy, ognie, ogniwa.

3. Data: 2015-07-04 21:55:54

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-04 o 19:13, Dirko pisze:
> Hejka. Trudno wytrzymać na działkach.
> Pozdrawiam gorąco Ja...cki

To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)

Krycha.

4. Data: 2015-07-04 22:18:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)

U mnie można w murach, można też w ogrodzie. W pobliżu sikawki,
tryskającej przez dzień cały, dzisiaj termometr pokazywał
temperaturę około 24°C. Suchy termometr. Do urządzenia ogrodu,
tak jak do grupy, można mieć różne podejście -- ja jestem
szczególnie przywiązany do tego "rec" w środku.

Jarek (ogórki kupiłem wczoraj na targu)

--
Gościu, siądź pod mym liściem, a odpocznij sobie!
Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

5. Data: 2015-07-05 16:53:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha <k...@p...onet.pl> Wrote in message:

> To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)
>
> Krycha.

Siedzę w domu, zamykam i zasłaniam roletami okna od słonecznej
strony, w nocy otwieram wszystkie, rano szybko zamykam. W wewn
klatce schodowej (duża cyrkulacja) rozwieszam pranie, to świetny
sposób na schłodzenie powietrza w mieszkaniu.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

6. Data: 2015-07-05 20:08:32

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)

Hejka. Nie mnie się chować gdy trzeba truchlejące ogórki podlewać,
słoiki z piwnicy przynieść i od jutra do roboty brać się bo pomimo
upału.zbiory ogórków są okazałe.
Pozdrawiam konserwowo Ja...cki

7. Data: 2015-07-05 21:38:23

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... do grupy, można mieć różne podejście -- ja jestem
> szczególnie przywiązany do tego "rec" w środku.
> Jarek (ogórki kupiłem wczoraj na targu)

Hejka. To może bieg na 100 m. z workiem ogórków na placach.
Pozdrawiam sportowo Ja...cki

8. Data: 2015-07-05 22:19:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. To może bieg na 100 m. z workiem ogórków na placach.
> Pozdrawiam sportowo Ja...cki

Ogród mam tylko na 50 metrów długi, więc w środku odpada.

--
Jarek (metrologicznie)

9. Data: 2015-07-06 14:35:04

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogród mam tylko na 50 metrów długi, więc w środku odpada.

Hejka. Zauważyłem, że posługujesz się dziwną logiką. To tak jakby na
basenie 50-metrowym pływacy nie mogli pływać na 100, 200, 800 a nawet 1500
metrów.
Pozdrawiam logistycznie Ja...cki

10. Data: 2015-07-06 14:50:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Zauważyłem, że posługujesz się dziwną logiką. To tak jakby
> na basenie 50-metrowym pływacy nie mogli pływać na 100, 200, 800
> a nawet 1500 metrów.
> Pozdrawiam logistycznie Ja...cki

Ja natomiast nie zauważyłem, by sprinterzy biegający na stówę musieli
przy płocie robić zwrot o 180 stopni. Ale ja rzadko zawody sportowe
oglądam, może ostatnio coś cię zmieniło, może nawet teraz ścigają się
z workami ogórków na plecach.

--
Jarek

ogórki gruntowe
Identyfikacja roślin
Przechowywanie lubczyka i mięty.
Oczko wodne dostało dziwnego koloru wody.
Co to za grzyb?