Uporczywy kaszel

1. Data: 2004-01-07 22:51:44

Temat: Uporczywy kaszel
Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od grudnia 2002 nęka mnie uporczywy kaszel. Nie jest on bardzo silny, czasem
jakby całkowicie ustępował, i w zasadzie w niczym mi nie przeszkadza ale
jednak to juz jakos dlugo trwa. Dwukrotne prześwietlenie płuc oraz
bronchoskopia nie wykazały przyczyny. W międzyczasie miałem przepisany
Ciphin 500 oraz dwukrotnie Flixotide dysk a obecnie zażywam syroporaz
granulki Stodal.

Czy ktoś z grupowiczów wie, co jeszcze można z tym zrobić lub do jakiego
lekarza (w Warszawie) się zgłosić ?

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2004-01-07 23:14:03

Temat: Re: Uporczywy kaszel
Od: "bombel" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z grupowiczów wie, co jeszcze można z tym zrobić lub do jakiego
> lekarza (w Warszawie) się zgłosić ?

prawdopodobnie to poczatki ostrego zapalenia oskrzeli, jak tak dluzej potrwa
moze sie przerodzic w zapalenie pluc
a z tymi lekazami to roznie bywa, z mojego doswiadczenia wiem ze potrafia
tylko usuwac skutki a nie przyczyne (nie wiem czy to celowe dzialanie, czy
taki niski poziom medycyny w polsce), a jesli idzie o lekazy to polecil bym
lekazy z otwocka, bo tam lecza pluca

Andrzej

3. Data: 2004-01-07 23:32:03

Od: "ukasz " <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JR <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> granulki Stodal.
>
> Czy ktoś z grupowiczów wie, co jeszcze można z tym zrobić lub do jakiego

czesc!!!

skoro te badania ktore miales nic nie wykazaly to raczej jest ok. i na
pewno nie jest to poczatek zapalenia oskrzeli... radze poczekac na rozwoj
wydarzen...

4. Data: 2004-01-07 23:35:24

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bombel" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> prawdopodobnie to poczatki ostrego zapalenia oskrzeli, jak tak dluzej
potrwa
> moze sie przerodzic w zapalenie pluc

kaszel trwajacy od grudnia 2002, to wg Ciebie "poczatki zap.oskrzeli"
??????????????
ile dluzej ma jeszcze potrwac by "przerodzic sie w zap. pluc"
???????????????

zenujace...

5. Data: 2004-01-08 09:59:29

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JR" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> granulki Stodal.
>
> Czy ktoś z grupowiczów wie, co jeszcze można z tym zrobić lub do jakiego

Czy jest to kaszel suchy, czy wilgotny z odksztuszaniem ?
Czy 24/dobę, czy np. tylko nocą?
Pzdr.
Iwona

6. Data: 2004-01-08 11:24:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-01-08 13:30:21

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JR" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś z grupowiczów wie, co jeszcze można z tym zrobić lub do jakiego
> lekarza (w Warszawie) się zgłosić ?

Możesz powiedzieć jak wygląda mniej więcej Twoja dieta?

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2004-01-08 16:09:48

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Możesz powiedzieć jak wygląda mniej więcej Twoja dieta?
>
> --
> Pozdrawiam
> Trapez
> www.trapezonet.republika.pl

Dieta ? A może więcej konkretów ? Na jakie jej składniki miałbym zwrócić
uwagę ?

Jacek

9. Data: 2004-01-08 16:13:23

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58.0401081222050.4277@renata.am.toru
n.pl...
On Wed, 7 Jan 2004, JR wrote:

> [...]

> meczacy do rozwazenia moglaby byc diagnostyka w kierunku krztusca
> albo wspolistniejacego czesto z astma i nasilajacym ja zespolem

Kaszel nie jest zbyt męczący ale po prostu za długo się już ciągnie a
przyczyna nadal nieznana.
Mam GERD od kilku lat i taka sugestia też się pojawiła, że może to być
przyczyna mojego kaszlu.

Jacek

10. Data: 2004-01-08 16:14:07

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czasem

> Czy jest to kaszel suchy, czy wilgotny z odksztuszaniem ?

Kaszel jest suchy i tylko w dzień.

Pzdr.

Jacek

hertzKelkoty?