Uprawnienia I grupy

1. Data: 2002-07-30 07:48:02

Temat: Uprawnienia I grupy
Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie są "profity" z bycia inwalidą grupy
ewentualnie prosiłbym o jakieś namiary na informację w tym zakresie

Qba

2. Data: 2002-07-30 16:17:11

Temat: Re: Uprawnienia I grupy
Od: "NeoN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np ja nie płacę za bilety MPK, nikt mie sie nie czepia, tak samo telefon
stacjonatny i kom, nizszy abonament.

W.

3. Data: 2002-07-30 19:28:56

Od: "Losiu \(Przemek\)" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Np ja nie płacę za bilety MPK, nikt mie sie nie czepia, tak samo telefon
> stacjonatny i kom, nizszy abonament.

czesc :-)

korzystasz z ugli jednoczesnie na komorke i na stacjonarny?

pozdrawiam

Przemek

4. Data: 2002-08-03 04:04:45

Od: "wersalus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc :-)
>
> korzystasz z ugli jednoczesnie na komorke i na stacjonarny?

a co wyklucza obie mozliwosci, ja nie widze nic w tym dziwnego

5. Data: 2002-08-03 19:03:21

Od: "Losiu \(Przemek\)" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wersalus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

ciach...

> a co wyklucza obie mozliwosci, ja nie widze nic w tym dziwnego

o ile mnie pamiec nie myli to byly przepisy zabraniajace tego
(Plus GSM wymagal podpisania oswiadczenia
ze niekorzysta sie z ulg u innego operatora telekomunikacyjnego)

no ale moge sie mylic
a jak sie myle to prosze o sprostowanie mnie ;-

Losiu (Przemek)
~*~
glodno chłodno i do kobiet daleko...
s...@p...fm, GG 355024

6. Data: 2002-08-04 12:52:36

Od: d...@p...onet.pl (Seba) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> no ale moge sie mylic
> a jak sie myle to prosze o sprostowanie mnie ;-

To samo mialem w ideii
pozdrawiam Seba

7. Data: 2002-08-05 07:29:44

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt, że kiedyś to był warunek uzyskania zniżki na telefon komórkowy i
odwrotnie.
Ale obecnie ???
Jak wszystkim wiadomo, że w Ustawie o łączności w artykule 6 skreślono wyraz
"telekomunikacyjną", i w związku z tym państwo nie musi zapewniać nam
dostępu do świadczenia tej usługi, oprócz oczywiście pocztowej.
Jednocześnie skreślenie wyrazu "telekomunikacyjną" spowodowało unieważnienie
niektórych paragrafów w rozporządzeniu ministra łączności w sprawie
określenia zakresu dostępu osób niepełnosprawnych do swiadczonych usług
pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym dotyczącym
usług telekomunikacyjnych.
Jednakże pomimo zmiany Prawa - Ustawy o łączności i Prawa
Telekomunikacyjnego, które nie narzuca na operatorów telekomunikacyjnych
obowiązku przyznawania ulg, Telekomunikacja Polska uchwałą Zarządu przyznała
osobom niepełnosprawnym zniżki za podłączenie do sieci oraz ulgi
abonamentowe (inni operatorzy komórkowi takze).
Moim zdaniem są to ich własne inicjatywy, na które oni sami ponoszą koszty i
nie powinne one ze soba kolidować - czy sie ma telefon stancjonarny i
komórkowy.
Dlaczego ?
Poprzednio państwo refundowało koszty ulgowego podłączenia do sieci i zniżek
abonamentowych operatorom, a mogło tylko refundowac za jeden aparat.
Czy obecnie nadal refunduje ?
Analizując aktualne akty prawne myslę, że nie.
Więc nie widze przeszkód aby posiadać dwa rodzaje różnych telefonów.
Może operatorzy zawarli porozumienie w tej sprawie z rządem ???
Warto popytać w ministerstwie lub Telekomunikacji Polskiej czy nadal
refundują koszty poniesionych przez operatorów zniżek ?
To ważne dla tych co mają i stacjonarny i komórkowy.

pozdrówka
aaa_ / scorpio

8. Data: 2002-08-05 12:59:58

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stacjonarny mam ulge 50% w abonamencie od poltora roku
Bylem w PLUSIE chcieli"swistek" od lekarza , ze mam wade wymowy.
tak samo w ERA GSM
W IDEI domagali sie jedynie 2 dokumentow ze zdjeciem i orzeczenie o
stopniu niepelnosprawnosci, co dalem, przefaxowali do Warszawy,
nastepnego dnia zadzwonili abym przyszedl podpisac umowe. Na poczatku
tez mowili - ze skoro mam ulge w TPSA nie dadza ulgi na kom.- ale
przyznali , mam od nich papier na ulge czarno na bialym z tym, ze 1
rachunek zaplace 100%, kolejne z 50% ulga na abonament..

pozdro Wojtek

Odp: FON
I'm Bond. James Bond.
Wypożyczenie bieżni...