Uprzejmie donosze...

1. Data: 2004-01-15 15:38:03

Temat: Re: Uprzejmie donosze...
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:bu6bf5$sbn$2@inews.gazeta.pl...

> A mozna wiedziec czemu?
> Hafsa

Żeby sprawdzić pisownię, rzecz jasna.. ( i nie o polskie znaki mi chodzi,
tylko zwykłe ort. )
Ela

1. Data: 2004-01-15 15:43:29

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elik napisał:
> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Żeby sprawdzić pisownię, rzecz jasna.. ( i nie o polskie znaki mi chodzi,
> tylko zwykłe ort. )
> Ela

Aha, nie wiedzialam, ze tak sie sprawdza, dzieki za info, i znow sie
czegos nauczylam w necie.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-15 17:30:07

Od: "Ew@" <e...@4...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przepraszam za byka ale jestem dyslektykiem a piszac bez polskich
znakow nie mozna sprawdzic ort.
Pozdrawiam Ew@

1. Data: 2004-01-15 17:38:37

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ew@" <e...@4...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo przepraszam za byka ale jestem dyslektykiem a piszac bez polskich
> znakow nie mozna sprawdzic ort.

I pewnie masz na to papierek, którzy wszystko tłumaczy? :> Wiesz, jak patrzę
na to w jaki sposób napisałaś tamten list, to nie widzę dyslekcji, a zwykłe
lenistwo i brak dbałości o to, co się pisze i jak. Ale cóż, w końcu masz
dysleksję, wienc jezdeź ósprafielifiona, moshesz peesać bez paczenia, tshy
ma to uad i skuad.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-15 19:32:23

Od: "Ew@" <e...@4...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska"
Dzieki za nieukrywana zlosliwosc
Ja tylko komus odpisalam na posta i mam nadzieje ze komus moja odp.sie
przyda nie widze potrzeby dyskusji na temat bledow itd.. Wiec proponuje
zakonczyc ten temat.
Pozdrawiam
Ew@

1. Data: 2004-01-16 06:05:45

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za nieukrywana zlosliwosc
> Ja tylko komus odpisalam na posta i mam nadzieje ze komus moja odp.sie
> przyda nie widze potrzeby dyskusji na temat bledow itd.. Wiec proponuje
> zakonczyc ten temat.
Nie przejmuj sie. Ja tam razacych bledow nie zauwazylam czytajac Twoj post.
Poza tym watpie zeby kazdy wciskal F7 przed wyslaniem posta poniewaz piszac
bez polskich znakow mozna sprawdzac ta pisownie oprzez godzine zeby czesc
zignorowac a czesc poprawic bezsens. To juz latwiej bykloby pisac z polskimi
nakami zeby od razu wszystko poprawc.
A na tak marginesie to tez nie lubie jakis niechlujnych zabledowanych postow
ale uwazam ze w takim wypadku, uwage nalezy zwrocic w uprzejmy sposob a nie
burknac "F7 !"

1. Data: 2004-01-16 07:19:46

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
postow
> ale uwazam ze w takim wypadku, uwage nalezy zwrocic w uprzejmy sposob a

Skoro nie lubisz, to czemu takie płodzisz? Bez znaków przestankowych, za to
z "oprzez", "bykloby", "nakami", "zabledowanych"... Jest coś takiego jak
"szacunek do odbiorcy", wyrażający się między innymi poprzez prawidłową
konstrukcję wypowiedzi pisemnej. No ale co tam szacunek, skoro trzeba by
"oprzez godzine zeby czesc zignorowac a czesc poprawic bezsens".

Nawet nie chce mi się pozdrawiać,
Karola

1. Data: 2004-01-16 18:22:33

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie lubisz, to czemu takie płodzisz?
>Jest coś takiego jak "szacunek do odbiorcy",
> Nawet nie chce mi się pozdrawiać,
> Karola

Twoje wypowiedzi najlepiej swiadcza o Twoim wychowaniu i szacunku do
odbiorcy...

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-01-16 22:44:49

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje wypowiedzi najlepiej swiadcza o Twoim wychowaniu i szacunku do
> odbiorcy...

Każda akcja wywołuję reakcje.

Miłego życia,
Karola

1. Data: 2004-01-16 23:01:57

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
A w
> GC trwa promocja kosmetykow, glownie szminek i lakierow, Pupy, L`oreal i
> pewnie czegos jeszcze, calkiem sympatyczne kolory.

Do kiedy jest ta promocja? I jakiej mniej wiecej wielkosci jest to obnizka?

chna/basma - jak często?
Vichy w Krakowie
hmmm tipsy....??
lakiery akrylowe do paznokci