Kosmetyki Thalgo

1. Data: 2004-01-14 16:20:50

Temat: Kosmetyki Thalgo
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po wizycie u kosmetyczki w zeszlym tygodniu i zabiegach na twarz
firmowanych Thalgo, nosze w sobie zamysl korzystania z kosmetykow tej firmy.
Czy ktoras z grupowiczek uzywa jakiegos preparatu? Z jakim efektem?
Dostalam kilka probek i juz probki mnie zadowolily...Dlatego tak mnie
kusza.Nie sa najtansze, wiec chcialabym najpierw przeczytac opinie(
googlowalam bez efektu) Pozdrawiam Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-14 16:31:37

Temat: Re: Kosmetyki Thalgo
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> wrote:
> po wizycie u kosmetyczki w zeszlym tygodniu i zabiegach na twarz
> firmowanych Thalgo, nosze w sobie zamysl korzystania z kosmetykow tej firmy.
> Czy ktoras z grupowiczek uzywa jakiegos preparatu? Z jakim efektem?

Tak mi się przypomniała cudowna maska z algami, o kolorze i konsystencji
niemowlęcej kupy, a zapachu dla odmiany zgniłej ryby. Do tego kładą Ci
to na twarz na ciepło. Ciekawa jestem, jakie zbawienne efekty może mieć
dla skóry dwudziestominutowe niedotlenienie (bo przecież oddychać z tym
smrodem na twarzy nijak się nie da). Nigdy więcej. :)

Za to bardzo dobrze oceniam ichni tonik do skóry.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-01-14 16:58:24

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał w
wiadomości news:bu3qt7$28b$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
> dla skóry dwudziestominutowe niedotlenienie (bo przecież oddychać z tym
> smrodem na twarzy nijak się nie da). Nigdy więcej. :)

no tak pachna algi:)))

a co do samego thalgo - gdyby nie cena, to dalabym im 5+

1. Data: 2004-01-14 17:13:42

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
firmy.
> Czy ktoras z grupowiczek uzywa jakiegos preparatu? Z jakim efektem?

Hej!

Osobiście dobrze oceniam Re-Balancing Cream z serii Thalgodermyl
przywracający równowagę gruczołów łojowych. Świetny dla mieszanej cery.
Kolejny, wypróbowany przeze mnie kosmetyk to maseczka Sun Repair Cream Mask.
Latem, gdy zdarzyło mi się nieziemsko "przypalić" na słońcu twarz, maseczka
ta doprowadziła ją do stanu nadającego się do pokazania innym, w ciągu
zaledwie 15 minut! Tak więc rewelacja :) Poza tym używałam kostkę toaletową
z algami, która z kolei mocno wysuszyła mi skórę. I to chyba tyle...

pozdr

1. Data: 2004-01-14 17:15:06

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał/a:
>. Czy ktoras z grupowiczek uzywa jakiegos preparatu? Z jakim efektem?

Używałam z Thalgo:
1. Mleczko i tonik dla cery wrażliwej z wyciągiem oczaru
wirginijskiego,
2.Thalgomarine Cream - cudownie nawilża i odżywia skórę,
3. Krem do gomażu Facial Peel - bardzo delikatny, nie podrażnia skóry,
4. serum regenerujące z ekstraktami morskimi - znakomicie likwidowało
wszelkie oznaki zmęczenia na twarzy.

Te kosmetyki są IMO znakomite. Jedynym minusem jest wysoka cena, ale
warto :-)

Pozdrawiam serdecznie,

imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-14 18:46:55

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> napisał/a:
Ciekawa jestem, jakie zbawienne efekty może mieć
> dla skóry dwudziestominutowe niedotlenienie (bo przecież oddychać z
tym
> smrodem na twarzy nijak się nie da).

Od czasu kiedy odkryłam zbawienny wpływ alg na moją skórę (znacznie
łagodzi stany potrądzikowe, ślicznie nawilża, cera po nich jest
promienna), jestem w stanie znieść ten rybowato - morski zapach. :-)

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-14 21:00:14

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blancanieves napisał:
> Używałam z Thalgo:

> 4. serum regenerujące z ekstraktami morskimi - znakomicie likwidowało
> wszelkie oznaki zmęczenia na twarzy.

tym zachwycilam sie bardzo, mialam probke i chyba sie skusze, bo skora
wyglada znakomicie i krem pod oczy i krem z kolagenem....

> Te kosmetyki są IMO znakomite. Jedynym minusem jest wysoka cena, ale
> warto :-)

No wlasnei, moze nie wszystko na raz, ale to co konieczne czyli serum i
kremy pod oczy... zobacze, jak sie spisza w kuracji.Wiec ide zamawiac...
Hafsa

1. Data: 2004-01-14 21:04:10

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Jedrychowska napisał:

> [...]
> dla skóry dwudziestominutowe niedotlenienie (bo przecież oddychać z tym
> smrodem na twarzy nijak się nie da). Nigdy więcej. :)

A ja mialam maseczke taka na zimno, i swietnie wygladzila i nawilzyla
twarz i skore pod oczami, wcale nie smierdziala rybowato, i IMHO, gdyby
ta skora fakrtycznie byla niedotleniona, to by tak pieknie cera nie
wygladala, a wstrzymac powietrza na 20 minut chyba sie nie da? by sie
samemu nie dotlenic?Ja odnioslam bardzo pozytywne wrazenia po zabiegu i
na pewno skorzystam, tym bardziej, ze wclae nie jest drozszy niz
konwencjonalne zabiegi.A warto wg mnie.

> Za to bardzo dobrze oceniam ichni tonik do skóry.

A ktory? Bo maja chyba kilka?
Pozdraiwam Hafsa nic nie zrazona

1. Data: 2004-01-14 21:59:21

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> wrote:
> A ja mialam maseczke taka na zimno, i swietnie wygladzila i nawilzyla
> twarz i skore pod oczami, wcale nie smierdziala rybowato, i IMHO, gdyby

Bo to inna maseczka była. Najwyraźniej.

> ta skora fakrtycznie byla niedotleniona, to by tak pieknie cera nie
> wygladala, a wstrzymac powietrza na 20 minut chyba sie nie da? by sie

To tak pół żartem było, duh. Pięknego wyglądu po owej maseczce nie
zaobserwowano.

Mówiąc o maseczkach odżywczych, to najlepsze, co udało mi się znaleźć,
to migdałowa maseczka Daxa w saszetkach (całe 1,10 za sztukę), cudowne,
pięknie pachną, pięknie odżywiają, i tylko szkoda, że nie przychodzą w
sensowniejszych opakowaniach.

> A ktory? Bo maja chyba kilka?

Do suchej. Cudo. Kupiłabym wtedy, ale pani kosmetyczka nie miała zapasu.

a.

1. Data: 2004-01-14 22:14:23

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał w
wiadomości news:bu4e3n$ilf$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
> to migdałowa maseczka Daxa w saszetkach (całe 1,10 za sztukę), cudowne,
> pięknie pachną, pięknie odżywiają, i tylko szkoda, że nie przychodzą w

A próbowałyście może maseczek Dermiki w saszetkach? Niedawno wyczaiłam,
taniuchne - coś koło 3 zł za sztukę - ale jakoś co rusz zapominam kupić -
chyba motywacji nie mam... Może któraś z Was mnie namówi? =]

Pozdrawiam,
Karola

Yves Rocher
skład kosmetykow - prosba