Laser diodowy

1. Data: 2004-01-14 12:39:20

Temat: Laser diodowy
Od: "Kinia 79" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, Grupowiczki!
Mam pytanie. O dluzszego czasu chodze do kosmetyczki na woskowanie brody i
wasikow. Nie jest do zbyt przyjemny zabieg i od pewnego czasu zauwaztlam ze
mam problemy z wrastaniem wloskow w skore. Moja kosmetyczka namowila mnie na
usuniecie zbednego owlosienia przy pomocy lasera diodowego. Czy ktoras z Was
poddala sie takiemu zabiegowi? Jesli tak, to przosze napiszcie mi czy taka
metoda jest skuteczna. Czy rzeczywiscie laser usuwa zbedne wloski do konca
zycia czy po jakims czasie znowu one odrastaja? A moze uzywalyscie innych
laserow?Czy mozna to robic w ogole u kosmetyczki czy raczej u jakichs lekarzy?
Obawiam sie tez pozniejszych powiklan. Czy takie sa?Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
Kinia 79

1. Data: 2004-01-15 11:04:40

Temat: Re: Laser diodowy
Od: " magdalena" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie wierzyć lub też nie, ale na zabiegi laserowe chodzę już od od mniej
więcej 3 lat. Chętnie się podzielę swoimi doświadczeniami jeżeli chodzi o
kilka rodzajów laserów i nie tylko.

Poniżej podaję w kolejności, z jakich korzystałam:

1) laser aleksandrytowy: obecnie to średniowiecze jeżeli chodzi o technikę
laserową. Zabiegi oferuje m.in. Gabinet EPI-Centrum (www.epi-centrum.pl)
2) laser neodymowo-yagowy: bezboloesny, nie powodujący podrażnień z czym
wiąże się jego zbyt słaba moc. Nie poelcam. Zabiego oferuje gabinet High Care
(www.high-care.com.pl)
3) laser diodowy: pomógł najbardziej. Trzeba jednak uważać z opaloną skórą.
Zostało naprawdę niewiele włosów. Zabiegi oferuje Studio Laser
(www.studiolaser.com.pl)
4) IPL - Intesywne Żródło Światła, czyli tzw. epilacja. Podobno jest to
urządzenie co najmniej tak skuteczne jak laser. Nie mogę tego ocenić, bo
miałam dopiero jeden zabieg i to zaledwie kilka dni temu. Z pewnością mniej
boli jak w przypadku laseru diodowego (o pozostałych nie wspominając).
Zdecydowałam się na tę metodę, bo zostało mi naprawdę niewile włosków i mam
nadzieję, że ta metoda jest naprawdę nowością na rynku. Zabiegi oferuje
gabinet Ahma (www.ahma.pl). Będę wdzięczna za podzielenie się doświadczeniami
z tego typu zabiegów.

Zabiegi wykonywałam na nogi i bikini.

Magdalena