Upupieni po Michalkiewiczowsku

31. Data: 2013-05-10 08:40:56

Temat: Re: Upupieni po Michalkiewiczowsku
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:518c87b2$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

ie-spiskowe.html

> Ale po co sie ograniczac, moze juz jestescie kalem po zjedzeniu?

słusznie - nie ograniczaj się
w snuciu/podpowiadaniu optymistycznych wizji :))))

32. Data: 2013-05-10 08:52:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ie-spiskowe.html

> słusznie - nie ograniczaj się
> w snuciu/podpowiadaniu optymistycznych wizji :))))

Hmm, bycie kalem dla kali to optymizm... a nawet wizja.

33. Data: 2013-05-10 08:59:41

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

ie-spiskowe.html

> Hmm, bycie kalem dla kali to optymizm... a nawet wizja.

ziew :))))

http://www.youtube.com/watch?v=0RoESGVCMzk&feature=p
layer_detailpage

34. Data: 2013-05-10 09:07:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ie-spiskowe.html

> ziew :))))

nerwowy

35. Data: 2013-05-10 10:15:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 07:40, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
rie-spiskowe.html

> Jak juz tu pisalem: strach sie dobrze sprzedaje - stad i latwosc

Z tym że tego typu twierdzenie w żaden sposób nie neguje ani nie
potwierdza teorii do której się odnosi. Choć oczywiście samo w sobie
jest prawdziwe.

Dębska

36. Data: 2013-05-10 11:06:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

>Z tym że tego typu twierdzenie w żaden sposób nie neguje ani nie
>potwierdza teorii do której się odnosi. Choć oczywiście samo w sobie

Oczywiscie - WTC zburzyl mossad.

Kazdemu jego porno, jeden wierzy w spiski inny w dylatacje czasu. Ani jeden
ani drugi zwykle nie maja okazji do zweryfikowania swoich wierzen.

Czy stad wynika, ze te postawy sa symetryczne?

A moze to ten drugi nie ma racji bo dziala wg zasady: zryjmy gowna bo
miliardy much nie moga sie mylic?

37. Data: 2013-05-10 11:48:46

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kazdemu jego porno, jeden wierzy w spiski inny w dylatacje czasu. Ani
> jeden ani drugi zwykle nie maja okazji do zweryfikowania swoich wierzen.

wiesz - naprawdę to nawet nie masz fantazji :)))))
aktualnie kończy sie przesłuchanie publiczne
w sprawie UFO itd....
http://www.washingtonpost.com/blogs/compost/wp/2013/
05/03/believe-in-ufos-highlights-of-the-citizen-hear
ing-on-disclosure/

spiskowa teoria to np. dwóch obcych jest aktualnie w rządzie USA
a nie jakies pierduły o massadzie
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=T2RbMsasfmo
(jak za długie to czas 6:16 )
:)))))))

38. Data: 2013-05-13 15:55:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 maja 2013 11:48:46 UTC+2 użytkownik kali napisał:

> [...]
ing-on-disclosure/

> spiskowa teoria to np. dwóch obcych jest aktualnie w rządzie USA

W naszym (nie)żądzie są sami obcy i nikomu jakos to nie wadzi ;P

39. Data: 2013-05-13 16:25:51

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 10 maja 2013 11:48:46 UTC+2 użytkownik kali napisał:

>W naszym (nie)żądzie są sami obcy i nikomu jakos to nie wadzi ;P
http://www.youtube.com/watch?v=-I19AJE4tjs&feature=p
layer_detailpage
:))))

Ale się zakłamuje