Urlich vs Viessman

1. Data: 2005-02-16 12:16:16

Temat: Urlich vs Viessman
Od: "Agatka" <a...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow,
jezeli mozecie mi pomoc to prosze, napiszcie:kondensacyjny piec czy nie?
Czy to naprawde sie oplaca, moze ktos zamontowal?
A ponadto czy ktos zna taka firme jak Urlich?
Piece kondensacyje ogolnie sa bardzo drogie (Viessman za ok 15 000 z
zasobnikiem) , a Urlich proponuje bardzo dobre ceny (ok 6000 z zasobnikiem).
Jest spora roznica!
Dziekuje bardzo za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Agatka

2. Data: 2005-02-16 15:57:45

Temat: Re: Urlich vs Viessman
Od: "Rolek" <k...@...podpisie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >> Agatka << napisał:

[...]
> Piece kondensacyje ogolnie sa bardzo drogie (Viessman za ok 15 000 z
[...]

KOTŁY Agatko. Kotły. Piec, to stoi u babci.

--
Tymczasem,
Rolek

3. Data: 2005-02-17 11:37:52

Od: "Agatka" <a...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
>
> KOTŁY Agatko. Kotły. Piec, to stoi u babci.

> [...]
No dobrze, kocioł...i co mi na ten temat powiesz?
Na temat kotłow kondensacyjnych?
Pozdr.
Agatka

farby