Urząd Skarbowy

11. Data: 2005-05-20 10:04:37

Temat: Re: Urzrd Skarbowy
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> No więc TYM BARDZIEJ trzeba zacząć od pisma do Naczelnika Urzędu
> Skarbowego.
> Adam Pietrasiewicz

I koniecznie uprawdopodobnić podpisami sąsiadów. Wstrząśnie to naczelnikiem
jak trzęsienie ziemi. Grunt to pisać pisma (niech naczelnik wie, że umiemy
pisać) a czasem nawet można pogrozić pięścią ale jak nikt nire widzi.
HuSadam

--------------
Randka przez komorke?

12. Data: 2005-05-20 10:41:43

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 20-maja-2005 o godzinie 12:04:37 h...@i...pl
napisał/a

> [...]
>jak trzęsienie ziemi. Grunt to pisać pisma (niech naczelnik wie, że umiemy
>pisać) a czasem nawet można pogrozić pięścią ale jak nikt nire widzi.

Ja rozumiem, że to ma być kpina.

Informuję więc, że NAPRAWDĘ warto.

Jeśli chcemy dochodzić swoich praw, należy postępować zgodnie z
zasadami prawa i zwyczajami panujacymi w administracji.

NIEPRAWDĄ jest, że nie da się nic załatwić w ten sposób - otóż DA SIĘ
jak najbardziej.

Posiadanie kopii pism do naczelnika będzie absolutnie niezbędne przy
próbie dochodzenia swojego u rzecznika praw obywatelskich. Rzecznik
nawet palcem nie kiwnie, jeśli wcześniej nie wyczerpie się innych,
prostych dróg działania.

Kopie pism będą również niezbędne przy tworzeniu akt do Sądu
Administracyjnego.

Pańskie kpiny są więc zwyczajnie głupie. Nie prowadzą do nikąd, poza
najgorszą drogą, czyli NICNIEROBIENIEM. Doradzam więc zachowanie ich
dla siebie.

A dla Ono: owszem - można NIC NIE ROBIĆ również. Wówczas pozostanie
ewentualnie skarżenie się w internecie jakie te władze są złe i może
próby zakładania partii politycznych, aby w sprytny sposób wszystkich
oszukać i się nachapać.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

13. Data: 2005-05-20 11:25:03

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chcemy dochodzić swoich praw, należy postępować zgodnie z
> zasadami prawa i zwyczajami panujacymi w administracji.
CIACH
> Pańskie kpiny są więc zwyczajnie głupie. Nie prowadzą do nikąd, poza
> najgorszą drogą, czyli NICNIEROBIENIEM. Doradzam więc zachowanie ich
> dla siebie.
>A.Pietrasiewicz

Mimo swego wieku jest Pan nadal pełen wiary w praworządność naszego państwa
i jego urzędników. Ja nie tylko żyję dłużej ale byłem jednym z elementów
tego systemu i stąd mój taki a nie inny stosunek do przyczyn tego
wszystkiego, co nazywamy realnym życiem. Wiem też, jak wkurzająca jest
bezradność i niechęć do tych wszystkich, którzy bez ogródek mówią o tym, z
czym trudno jest nam sie pogodzić, dlatego nie obrażam się za używane
przymiotniki. Bo to wszystko faktycznie jest totalnie głupie. Nie tylko moje
kpiny ale również pańskie rady dla naiwnych. Okres pism i procesów, który
Pan właśnie przechodzi, dawno mam już za sobą. Kiedyś Pan i inni też
zrozumieją, że nie da się walczyć piórem przeciwko obojętności chronionej
karabinami i pałkami. Walkę można podejmować tylko wtedy, gdy jest choć cień
szansy na zwycięstwo.
HuSadam

--------------
Grasz na gieldzie? Notowania mozesz miec prosto na komorke!

14. Data: 2005-05-20 11:58:26

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 20-maja-2005 o godzinie 13:25:03 h...@i...pl
napisał/a

> [...]
>karabinami i pałkami. Walkę można podejmować tylko wtedy, gdy jest choć cień

No więc sprawy wyglądają tak, że jest Pan DOSKONAŁYM przykładem na to,
jak postępowanie, które Pan proponuje kpiąc prowadzi do
samospełniających się przepowiedni.

Już wyjaśniam o co mi chodzi.

Pan wychodzi z założenia, że cały system, w którym żyjemy jest
niesprawiedliwy i nieuczciwy, opiera się na złej woli i chęci
oszukania słabszego.

Wychodząc z takiego założenia w swoich działaniach osiągamy
praktycznie PEWNOŚĆ tego, że faktycznie nie załatwimy niczego, co
chcialibyśmy załatwić inaczej, niż samemu postępując nieuczciwie.

Ja w moich działaniach NIE wychodzę z takiego założenia, i okazuje
się, że bez bycia nieucziwym OSIĄGAM to, co osiągnąć chcę. Ale po to,
by móc osiągnąć to, co chcę muszę działać wedle pewnych, dośćprostych
skądinąd zasad.

Informuję więc Pana, że OWSZEM, postępując zgodnie z zasadami oraz
zgodnie ze zdrowym rozsądkiem WYGRAŁEM dwukrotnie sprawy z Urzędem
Skarbowym , a chodziło wcale nie o byle jakie pieniądze.

Raz sprawe załatwiłem pismem oraz rozmową z Naczelnikiem US, drugi raz
sprawa wylądowała w Sądzie Administracyjnym. W obu przypadkach
PIERWSZĄ rzeczą o jaką musiałem zadbać były poprawnie skompletowane
akta sprawy.

NIEPRAWDĄ jest, że nie da się nic załatwić, nieprawdą jest, że wszyscy
urzędnicy są nimili, nisympatyczni, nieuprzejmi i niechętni.

PRAWDĄ jest natomiast, że osoby, które wychodzą z założeń takich jak
Pan praktycznie ZAWSZE znajdą potwierdzenie swoich założeń. Otóż jeśli
nie będzie się NIC robiło, to faktycznie Urząd nie zmieni decyzji - to
jest absolutnie pewne. Podobnie jeśli się będzie agresywnym wobec
urzędnika, dlatego, że przecież WIEMY że on będzie niemiły, to z całą
pewnością urzędnik będzie niemiły.

Powtórzę więc jeszcze raz : należy działać, należy działać zgodnie z
zasadami - TYLKO w takim przypadku można liczyć na to, że się coś
załatwi. Nic nie robienie bądź uciekanie się do nieuczciwości z całą
pewnością NIE poprawi sytuacji.

15. Data: 2005-05-20 12:55:00

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasadami - TYLKO w takim przypadku można liczyć na to, że się coś
> załatwi. Nic nie robienie bądź uciekanie się do nieuczciwości z całą

Odpowiem Panu jak urzędnik systemu totalitarnego - "Stul pysk"
Albo - jeśli Pan uważa że żyje w demokracji -"Gadaj zdrów". Gdzies mi się te
powiedzonka rzuciły na oczy...

--------------

16. Data: 2005-05-20 13:28:00

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

[...]
> [...]

Nic tu wiek nie ma do tego, wiara w praworządność i urzędników również.
Trzeba wykorzystać możliwości a te niestety tylko będa polegały na
skompletowaniu odpowiedzniej dokumentacji potwierdzającej to co nam się w
świetle prawa należy.

A to jest jedyna i właściwa droga. "Gębą" i "na gębę" nikt nigdzie jeszcze
nic nie załatwił a już napewno nie załatwił sprawy urzędowej. Mówić to my tu
sobie możemy dużo ale z tego nic nie wyniknie bo dyskusje na grupie
internetowej nie są dokumentem dla załatwienia takich spraw. Tym sposobem
dyskutując za chwilkę odbiegniemy od tematu i zaczniemy narzekać na
urzędników, urzędasów i niedoskonale skonstruowane prawo a własciwy temat
pozostanie na marginesie.

> [...]
>
> NIEPRAWDĄ jest, że nie da się nic załatwić, nieprawdą jest, że wszyscy
> urzędnicy są nimili, nisympatyczni, nieuprzejmi i niechętni.

[....]
> [...]
> zasadami - TYLKO w takim przypadku można liczyć na to, że się coś
> załatwi. Nic nie robienie bądź uciekanie się do nieuczciwości z całą

Potwierdzam, to jest jedyna słuszna droga. Również przeszłam przez taką
sprawę, jak i wygrałam ze sławetną TPSA i tylko dzięki wytrwałości i
skompletowanej dokumentacji która stanowiła dowody nie do obalenia. Gdybym
tylko rozmawiała to bym ....... dzisiaj usiadła i mogła tu z Wami ponarzekać
jakich to mamy do kitu urzędników i niedoskonałe paragrafy. A tak ....
wygrałam i wiem, że kolejnym razem jeżeli tylko zajdzie taka potrzeba
właśnie w ten sposób postąpię.

Tak więc Marysiu .... jedyną własciwą drogą jest właśnie ta wskazana Ci
przez Adama.
Zacznij działać !!!!!!!!!

--
Do usłyszenia
Sylwi@

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

17. Data: 2005-05-20 14:00:51

Temat: Re: Urząd Skarbowy
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest pewna kwota, nie wymagająca udokumentowania. Wszystko ponadto wymaga
udokumentowania. To nie jest sprawa przekonania, tylko przepisów :-(((
Jeśli czepnięto się kwoty nie wymagającej udokumentowania - odwołanie do
Izby Skarbowej i dalej do NSA. Pomoże.
Jeśli wymagało udokumentowania, a dokumentów nie ma, płacz i zgrzytanie
zębów, a na przyszłość - branie rachunków, lub nie robienie sobie złudzeń że
można odliczyć.

C'est la vie :-(((

LM

18. Data: 2005-05-20 14:18:15

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie w ten sposób postąpię.
> Tak więc Marysiu .... jedyną własciwą drogą jest właśnie ta wskazana Ci

Nie zaszkodziłoby przed tym pomodlić się do ducha Jana Pawła II. W razie
powodzenia zawsze można będzie powiedzieć że to kolejny cud polskiego
papieża.
HuSadam

--------------

19. Data: 2005-05-20 15:34:44

Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli wymagało udokumentowania, a dokumentów nie ma, płacz i zgrzytanie
> zębów, a na przyszłość - branie rachunków, lub nie robienie sobie złudzeń

Wszystko jest udokumentowane ;-((
z wyjątkiem kwoty 2280 przewodnik osób niepełnosprawnych - w izbie skarbowej
powiedziano, że tego nie trzeba dokumentować (((
Teraz chcemy wystąpić z ramienia stowarzyszenia o interpretację tego
przepisu do Izby Skarbowej - dla naszych członków

A ja i tak walczę dalej, w@#$% rzylam sie i mam tego dosc
Wiem-
1. Naczelnik US
2, Izba skarbowa (po dzisiejszej rozmowie juz przyznali mi racje ( a sami
będą dzwonic do Kierownika Wydziału dlaczego tak postąpili w US
3. Sąd - mam nadzieję w takim wypadku nie będzie potrzebny ;-)))
Pozdrawiam
Ono
P.S.
Bolku, ale te rachunki tak na wszelki wypadek, no wiesz ;-)))) Acha może być
za Pepsi też i za Colę ;-)))

20. Data: 2005-05-20 15:54:00

Od: "Marek.W." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo" <k...@v...pl>
napisał w wiadomości news:d6l02m$840$1@opal.icpnet.pl...

/..../

> Wszystko jest udokumentowane ;-((
> z wyjątkiem kwoty 2280 przewodnik osób niepełnosprawnych - w izbie
> skarbowej powiedziano, że tego nie trzeba dokumentować (((
--
bo to swieta prawda ze ''nie trzeba dokumentowac''
wiec w czym problem ?

INVACARE G40 Plus - naprawa, serwis. Pilne !!!
Porada sercowa:)
symbol choroby a zwolnienie lekarskie
V Marsz organizowany w ramach Europejskiego Dnia Protestu Przeciw Dyskryminacji i o Równouprawnienie Osób Niepełnosprawnych
IV tydzien osob niepelnosprawnych