symbol choroby a zwolnienie lekarskie

1. Data: 2005-05-18 11:46:39

Temat: symbol choroby a zwolnienie lekarskie
Od: "Profil" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy w zaświadczeniu lekarskim ZUS ZLA o zasiłek chorobowy muszę mieć wpisany
taki sam symbol choroby jak w poprzednim zaswiadczeniu aby była kontynuacja
leczenie czy można wpisac inny?

Wczesniej lekarz rodzinny wpisywał mi na zwolnieniu N00 a urolog zastanawiał
się co wpisać aby była kontynuacja leczenia i wpisal N 013

Czy tak można? Czy musi być ciągle ten sam symbol choroby aby przedłużyc
taki zasilek?

Dziekuje za odpowiedzi.

2. Data: 2005-05-18 12:54:39

Temat: Re: symbol choroby a zwolnienie lekarskie
Od: "EB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> się co wpisać aby była kontynuacja leczenia i wpisal N 013
>
> Czy tak można? Czy musi być ciągle ten sam symbol choroby aby przedłużyc

Nie bardzo wiem o co pytasz czy chodzi Ci o przedłużenie zasiłku chorobowego
przez orzecznika o 3 miesiące powyżej 180 w/g starych zasad sprzed 8 lutego
tego roku?
Nie mniej jednak do okresu zasiłkowego wlicza się czas poprzedniej
niezdolności do pracy spowodowanej tą samą chorobą, jeżeli przerwa między
nimi nie przekracza 60 dni kod A.

Pozdrawiam Ewa.

V Marsz organizowany w ramach Europejskiego Dnia Protestu Przeciw Dyskryminacji i o Równouprawnienie Osób Niepełnosprawnych
IV tydzien osob niepelnosprawnych
VI Tydzień Osób Niepełnosprawnych
Zatrudnienie inwalidy
Gorski Handbike !