Urządzenie do odgrzeania ryżu.

1. Data: 2008-12-27 22:26:25

Temat: Urządzenie do odgrzeania ryżu.
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym zakupić urządzenie do odgrzewania (uprzednio ugotowanego ryżu).

Idea jest prosta. Rano np. o godzinie np 7:00 chicałbym sobie gotować ryż,
który później chciałbym odgrzewać na parze za pomocą urządzenia które
chciałbys sobie kupić.

Czy możecie drodzy koledzy coś polecić ?

P.S. Co to za idiota o ksywie PANSLAWISTA. Dawno tu mnie nie było, ale widzę
koleś uwywnętrznia się tak, że cięzko znależć jakiś inny post oprócz
wysłanych przez niego.....

Dr.Endriu

2. Data: 2008-12-28 12:38:09

Temat: Re: Urządzenie do odgrzeania ryżu.
Od: EP07-135 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To też fake ;)
Niestety jest gorzej niż myślałem, mamy do czynienia z człowiekiem
chorym psychicznie.

Co skrystalizowało?
kolenda !
Re: MARTWIE SIE