Ustrój absurdu

1. Data: 2012-09-10 12:40:45

Temat: Ustrój absurdu
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednym z fenomenów w polsce na skalę niespotykaną w europie, jest
zachowanie do niepełnosprawnych. Stałem niedawno przed jednym z
budynków i się nadziwić nie mogłem, zastanawiałem się, kto takie
rzeczy wymyśla, a mianowicie w budynku czteropiętrowym, bez windy, na
czwartym piętrze znajduje się stowarzyszenie pomocy niepełnosprawnym,
którzy w wypadkach stracili nogi, ręce, złamali kręgosłup itd. Jak się
dowiedziałem od lat trwają protesty by to zmienić, bo niepełnosprawni
nie mogą tam wejść.

2. Data: 2012-09-10 12:46:42

Temat: Re: Ustrój absurdu
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-10 14:40, Voyager pisze:
> [...]
> którzy w wypadkach stracili nogi, ręce, złamali kręgosłup itd. Jak się
> dowiedziałem od lat trwają protesty by to zmienić, bo niepełnosprawni

Jakby mogli wszędzie wejść to nie potrzebowaliby przecież pomocy, ani
tego stowarzyszenia.
Poćwicz może sobie lepiej dodawania, bo z tego co widziałem, to tam od
przełomowego odkrycia dzieliło Cię już dość niewiele ;>

3. Data: 2012-09-10 12:52:10

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 14:48, Ed <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> Poćwicz może sobie lepiej dodawania, bo z tego co widziałem, to tam od
> przełomowego odkrycia dzieliło Cię już dość niewiele ;>

Rozumiem że ty też jesteś niepełnosprawny ......umysłowo

Co to za film?
Higiena psychiczna.
Psychika wierzących
Bajki