Ustrojstwo do naleśników

1. Data: 2005-08-22 13:16:10

Temat: Ustrojstwo do naleśników
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam takie ustrojstwo w prezencie (podobne, jak w reklamach w TV
Shop). Niestety nie ma żadnych przepisów w załączeniu. Robiłam już raz
tak na wyczucie, nawet smaczne wyszły (bananowe). Ma ktoś z Was jakieś
specjalne przepisy na takie naleśniki?
--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

2. Data: 2005-08-22 13:29:32

Temat: Re: Ustrojstwo do naleśników
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> [...]
>Shop). Niestety nie ma żadnych przepisów w załączeniu. Robiłam już raz
>tak na wyczucie, nawet smaczne wyszły (bananowe). Ma ktoś z Was jakieś

Mam u siebie 3 miniksiazeczki nalesnikowe:

"Owocowe nalesniki" Sabine Fabke, wydawnictow AWM, seria "Smaczna
kuchnia", IBSN 83-7250-051-7

"Nalesniki i placki" z serii Lubie gotowac, nr 11/2003, indeks 341312,
wydawnictwo Agora
"Nalesniki, packi, omlety" z serii Lubie gotowac, nr 2/2002, indeks
341312, wydawnictwo Agora.

Mozliwe, ze niektore z nich mozna jeszcze dostac, np. w Empiku albo w
wydawnictwie.

Kot

3. Data: 2005-08-23 11:08:34

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):

> [...]
> 341312, wydawnictwo Agora.
>
> Mozliwe, ze niektore z nich mozna jeszcze dostac, np. w Empiku albo w

Hmm... chyba powinnam dodać, że naleśniki smażone w tym ustrojstwie
przypominają raczej "American pancakes", dodaje się do nich spulchniacza
i rosną dość grube. Nijak się to ma do naszych naleśników (vide: płaski
jak naleśnik ;))
--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

4. Data: 2005-08-23 11:20:36

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> [...]
>przypominają raczej "American pancakes", dodaje się do nich spulchniacza
>i rosną dość grube. Nijak się to ma do naszych naleśników (vide: płaski

Taktak, sporo przepisow w tych publikacjach to wlasnie takie puchacze.

Kot

5. Data: 2005-08-24 09:47:52

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):

> Taktak, sporo przepisow w tych publikacjach to wlasnie takie puchacze.
>
> Kot

W takim razie warto zapolować :).

--
Ania