Usunięcie "myszki"

1. Data: 2003-08-03 21:34:24

Temat: Usunięcie "myszki"
Od: "Kone" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy oritentujecie sie w jaki sposob mozna usunac "myszke" wielkosci ok. 5mm?
Wiem, ze istnieje metoda laserowa, czy jest to kosztowny zabieg? Uzywa sie
jeszcze w ogole skalpela do takich rzeczy, czy to juz raczej przeszlosc? I
jeszcze jedno, czy to jest bolesne?

2. Data: 2003-08-04 21:57:14

Temat: Re: Usunięcie "myszki"
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze w ogole skalpela do takich rzeczy, czy to juz raczej przeszlosc? I

o ile mi wiadomo, to sklapel jestpreferowany, bo daje możliwośc zbadania (w
przeciwieństwie do lasera, krio) histopatologicznego wyciętej zmiany

3. Data: 2003-08-05 10:30:17

Od: "xris" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> o ile mi wiadomo, to sklapel jestpreferowany, bo daje możliwośc
> zbadania (w przeciwieństwie do lasera, krio) histopatologicznego
> wyciętej zmiany

Co to jest "myszka"?

Pozdrawiam,
xris

4. Data: 2003-08-05 10:34:47

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie przeażne sliczne i wyjątkowe znamie
ja mamtaką brązową plamkę na brzusiu
ślicznie wygląda jak mam krótką bluzeczkę:)))
ale czasem są na twarzy albo gdzies tam i mogą się nie podobać
jak kto lubi
ja moją uwielbiam
bo co mam robić;))))

bandytka