Usunięcie napisów z nadrukowanej kanwy.

1. Data: 2005-08-02 19:10:33

Temat: Usunięcie napisów z nadrukowanej kanwy.
Od: "Małgoś" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skończyłam wyszywać kanwę z nadrukiem.
Chciałabym oprawić teraz obrazek w ramkę tak, żeby widać było jeszcze białą
kanwe pomiędzy ramką a obrazkiem.
Czy można usunąć napisy i kolory mulin z kanwy?

2. Data: 2005-08-02 22:14:59

Temat: Re: Usunięcie napisów z nadrukowanej kanwy.
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:5f1c.000013e2.42efc529@newsgate.onet.pl,
ktoś podpisujący się Małgoś chciał powiedzieć, że:
> Skończyłam wyszywać kanwę z nadrukiem.
> Chciałabym oprawić teraz obrazek w ramkę tak, żeby widać było jeszcze
> białą kanwe pomiędzy ramką a obrazkiem.
> Czy można usunąć napisy i kolory mulin z kanwy?

A próbowałaś wyprać? Z reguły wtedy schodzi nadruk...

--
Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2005-08-03 05:10:03

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A próbowałaś wyprać? Z reguły wtedy schodzi nadruk...
>
> --
> Pozdrówki,
> Aneczka

Na niektórych kanwach jest nadruk "nie prać" , więc ja na wszelki wypadek bym
nie ryzykowała prania. Może oprawisz z paspartu /to tak fonetycznie, ale wiesz o
co chodzi/.
Pozdrawiam. Magdalena /Rzeszów/

4. Data: 2005-08-03 06:42:13

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na niektórych kanwach jest nadruk "nie prać" , więc ja na wszelki wypadek
bym
> nie ryzykowała prania.

Tak piszą, ale to dotyczy prania przed wyszyciem, bo straci sztywność,
nadruk i poprzesuwają się nitki i wyrównają się wszystkie dziurki w kanwie.
Zrobi się tak jak w splocie płóciennym. Po wyszyciu można prać jak się chce.
Kolory już nie potrzebne, a brak sztywności w niczym nie przeszkadza.

Gocha

5. Data: 2005-08-04 07:27:55

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kolory już nie potrzebne, a brak sztywności w niczym nie przeszkadza.

Chyba że tak.
A czy przypadkiem czerwona, zielona czy czarna farba z nadruku nie zrobi
paskudnej roboty na np. białej mulinie?
Pozdrawiam. Magdalena.

6. Data: 2005-08-04 12:21:39

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic się nie dzieje. Te farby zmywają się do zera. Jak pierwszy raz prałam
taką robótkę, to myślałam, że zawału dostanę jak zobaczyłam, jaki kolor ma
woda spływająca z niej. Ale nie zostało ani śladu. Tylko musisz to dość
cierpliwie wypłukiwać, bo ta farba bardziej się złuszcza niż rozpuszcza w
wodzie. Jeśli za słabo wypłuczesz, to pomiędzy nitlami zostaną takie
malutkie łuseczki z farby.
Gocha

7. Data: 2005-08-04 12:42:00

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malutkie łuseczki z farby.
> Gocha
>
>Dzięki. Własnie mam taki obrazek, że pranko by się mu przydało.
Pozdrawiam. Magdalena.

xxx
[szycie] maszyny do szycia singer link
Nowość na stronce