Usunięcie płata płucnego

1. Data: 2007-07-10 20:56:00

Temat: Usunięcie płata płucnego
Od: Przemysław 'Morphik' Berliński <pberlinski@_usun_gmail_com.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Osoba z mojej rodziny w najbliższym czasie będzie poddana operacji
usunięcia płata płucnego. Przypadkiem wykryto u niej w płucach jakieś
zmiany nowotworowe. Podobno wczesne stadium.

Czy ktoś mi może przybliżyć, jak się wykonuje tego typu operacje? Jakie
mogą być powikłania? No i najważniejsze - jakie są szanse na pozbycie
się tego dziadostwa.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam,
M.

2. Data: 2007-07-12 20:40:19

Temat: Re: Usunięcie płata płucnego
Od: "Marcin" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie jest zbyt ogólne, by można było pokusić się o sensowną odpowiedź.
Najlepiej zatem podam namiary na źródło ewentualnej odpowiedzi:
http://www.nccn.org/patients/patient_gls/_english/_l
ung/1_introduction.asp
Jest ono po angielsku (produkt amerykański), ale za to konkretne,
szczegółowe i aktuane.
Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2007-07-15 19:30:43

Od: Przemysław 'Morphik' Berliński <pberlinski@_usun_gmail_com.spam> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:
> [...]
ung/1_introduction.asp
> Jest ono po angielsku (produkt amerykański), ale za to konkretne,

Dzięki za informacje.
Dziwna sytuacja. Według badania RTG i TK w płucu znajdowały się 4 guzki
(w tym jeden o średnicy 3cm). Badania zostały wykonane przez niezależne
ośrodki i oglądali to różni lekarze.

Przeprowadzono operację i... nic nie znaleziono. TK podczas operacji
także nic nie wykazało. Operatorzy także się dziwili, bo wszystko
wcześniej wskazywało na obecność czegoś w płucu.

Tak więc, temat na szczęście nieaktualny :)

Pozdrawiam,
M.

autoszczepionka czy to pomoze ? gdzie w Bydgoszczy ?
Jaka norma B2 w USA ??
Zespol odstawienia benzodiazepin ?
zatoka włosowata i jej leczenie - ozonoterapia? krioterapia? operacja?
bóle porodowe