Usuniete wlokniaki a Minisiston

1. Data: 2003-07-17 20:53:20

Temat: Usuniete wlokniaki a Minisiston
Od: "Juliett" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

3 miesiace temu mialam wyciete 2 niegrozne lecz duze (2,5 i 3,5 cm)
wlokniaki w obu piersiach. Obecnie smaruje powstalego po operacji bliznowca
Contractubexem. Mam pytanko jak do tej sytuacji ma sie przyjmowanie
Minisistonu ? Zarzywam go juz od wielu lat (oczywista z przerwami co jakis
czas). Miesiaczki i owulacje bez Minisistonu sa dla mnie nie do zniesienia.
Probowalam jakis czas temu leczyc te bole preparatami ziolowymi zapisanymi
przez mojego ginekologa, ale bez efektow. Jedyne co mi pomaga to w/w leki.
Czy moge je teraz zarzywac ? Czy nie wplyna one na gojenie sie blizn
pooperacyjnych ? Lub co gorsza nie spowoduja powstania kolejnych wlokniakow
? Te wyciete pojawily sie jakis miesiac po odstawieniu Minisistonu. Co
doradzacie ?

Bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi

Pozdrawiam
Juliett