Usuwanie Tasmy

1. Data: 2006-04-29 20:08:31

Temat: Usuwanie Tasmy
Od: "Max" <m...@n...spammm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
powoli koncze remont i chcialbym zaczac sprzatc, mam maly problem poniewaz
fachowcy przykleili folie zabezpieczajaca podlogi tasma klejaca szara /ta od
pakowania paczek/ czy macie pomysl jak w latwy sposob usunac ja z paneli
podlogowych.

pozdr
max

--
mail to: http://cerber.md5.pl/kod.php?k=626705332

2. Data: 2006-04-29 20:33:00

Temat: Re: Usuwanie Tasmy
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Apr 2006 22:08:31 +0200, Max napisał(a):
> [...]
> pakowania paczek/ czy macie pomysl jak w latwy sposob usunac ja z paneli

nie wiem jak to schodzi z paneli...
ale z okien rewelacyjnie schodzi gdy zmywa sie pozostałości benzyną
ekstrakcyjną na watce

może spróbuj gdzies w niewidocznym miejscu? :)

3. Data: 2006-04-30 14:35:52

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podgrzewaj tasme suszarka do wlosów dosc blisko i sciagaj z
wyczuciem.

4. Data: 2006-05-03 17:15:29

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@n...spammm> napisał w wiadomości
> [...]
> od
> pakowania paczek/ czy macie pomysl jak w latwy sposob usunac ja z paneli

Dowolnym preparatem typu "Label Remover". Ambersil, AG Chemia np.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

5. Data: 2006-05-03 17:35:33

Od: "horatioh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "bynio" <n...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
Podgrzewaj tasme suszarka do wlosów dosc blisko i sciagaj z
wyczuciem.
WD40????

6. Data: 2006-05-03 19:34:16

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "horatioh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ps.com...
> Podgrzewaj tasme suszarka do wlosów dosc blisko i sciagaj z

Dzięki WD40 usunąłem z lodówki klej z naklejki, która była
przyklejona przez parę lat i po zerwaniu naklejki cały
klej został na lodówce. Inne środki, jak alkohol czy
aceton zmywały poza klejem również farbę z lodówki.

Witek

co pod panele podłogowe
sposób na naelektryzowane panele???
Narzędzia: co byście woleli?