Usuwanie martwej ciąży

1. Data: 2003-05-26 08:15:46

Temat: Usuwanie martwej ciąży
Od: "RsJ" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie jestem tu częstym gościem, ale pozwole sobie zadac bardzo dla mnie ważne
pytanie.
Czy zabieg czyszczenia macicy (łyżeczkowanie) u kobiety, która nie rodziła
jest niebezpieczny pod względem posiadania dzieci.
Bardzo dziekuje za każdą odpowiedź.

Czy ktoś z Tarnowa może podzielić sie opiniami na temat p. Tumiłowicz.
--
RsJ

2. Data: 2003-05-26 08:25:54

Temat: Re: Usuwanie martwej ciąży
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam sporo kobiet, które straciły pierwszą ciążę i zabieg był konieczny.
Nie wpłynęło to potem na następne ciąże i szczęśliwie urodziły dzieci. Jest
to dość popularny zabieg, wykonywany nie tylko z powodu poronienia.

Ewa

3. Data: 2003-05-26 10:21:57

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy zabieg czyszczenia macicy (łyżeczkowanie) u kobiety, która nie rodziła
> jest niebezpieczny pod względem posiadania dzieci.

Jak jest nieprofesjonalnie wykonany - tak.
Ja miałam łyżeczkowanie (w szpitalu) i urodziłam potem dziecko.
ale nigdy nie zdecydowałabym się na takie zabieg w prywatnym gabinecie.
O.

4. Data: 2003-05-26 13:15:11

Od: "RsJ" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zabieg ma byc wykonany oczywiscie w szpitalu.

RsJ

antidral i ciąża
pytanie o alergie
grzybica stóp