Uszczelka >> most wanted <<

1. Data: 2011-11-18 08:49:58

Temat: Uszczelka >> most wanted <<
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję rzeczy tyle trywialnej co niedostępnej jak uszczelka.
Konkretnie uszczelki (membrany) do automatu spłukującego kompaktu
Cersanit Merida. Obleciałem wszystkie możliwe i niemożliwe sklepy i
nigdzie nie znalazłem. Inna, przerobiona na wzór oryginału średnio się
sprawdza, dlatego jestem zdesperowany w szukaniu tej uszczelki. Zdjęcie
poglądowe, niestety nienajlepszej jakości, jest do obejrzenia tutaj ->
http://i43.tinypic.com/33dc8yo.jpg fi zewnętrzene ~65mm, fi wewnętrzne
~36mm. Widział ktoś gdzieś taką, czy raczej mam skupić się na poszukaniu
nowego automatu spłukującego?

--
Big Jack
////// GG: 660675

2. Data: 2011-11-18 09:32:51

Temat: Re: Uszczelka >> most wanted <<
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Big Jack" <a...@b...zz> napisał(a):

> [...]
>http://i43.tinypic.com/33dc8yo.jpg fi zewnętrzene ~65mm, fi wewnętrzne
>~36mm. Widział ktoś gdzieś taką, czy raczej mam skupić się na poszukaniu

Ze tak glupio spytam - pytales u zrodla?
http://www.cersanitgroup.com/kontakt

3. Data: 2011-11-18 09:44:42

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
j...@4...com
*Przesmiewca* napisał(-a):

> Ze tak glupio spytam - pytales u zrodla?
> http://www.cersanitgroup.com/kontakt

Jasne. Zapytanie wysłane na @ odbiło się z racji przepełnionej skrzynki.
A odpowiedzi na formularz póki co nie ma. Tak czy owak nie przeszkadało
mi to zapytać tutaj.

--
Big Jack
////// GG: 660675

4. Data: 2011-11-18 10:09:56

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

>Poszukuję rzeczy tyle trywialnej co niedostępnej jak uszczelka.

Dorób sobie z silikonu sanitarnego. Wyciśnij silikon na gładkie podłoże i
uformuj coś na kształt tej uszczelki lub zrób sobie formę z z plasteliny
odciskając stara uszczelke i zalej fornme silikonem i będziesz miał
oryginał;)

5. Data: 2011-11-18 11:05:43

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.pl
*Kris* napisał(-a):

> [...]
> podłoże i uformuj coś na kształt tej uszczelki lub zrób sobie formę z
> z plasteliny odciskając stara uszczelke i zalej fornme silikonem i

Pomijając, że takie coś to nomen omen to rzeźbienie w gównie, to silikon
nie zda egzaminu. Za wiotki będzie.

--
Big Jack
////// GG: 660675