Uszczelnianie komina

1. Data: 2008-03-10 00:13:23

Temat: Uszczelnianie komina
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu w TV słyszałem o sposobie uczelniana kanalizacji za pomocą
wprowadzenia do niej rury z jakiś kompozytów napełnienia ich powietrzem w celu
jak najlepszego wypełnienia rury i utwardzenia za pomocą żywicy.
Czy istnieje jakiś podobny system uszczelniania kominów dostępny w Polsce?
Pytam się ponieważ komin został postawiony z najtańszej i dostępnej za czasów
PRL cegły. Sąsiedzi którzy mają komin wykonany z takiej samej cegły musieli
przestać palić w kominku ponieważ belka stropowa drewniana został nadpalano
poprzez rozgrzany komin u mnie także obok komina przechodzą belki stropowe
drewniane. Wyburzanie i postawienie nowego komina nie wchodzi w rachubę.
Za wszelkie namiary i sugestie z góry dziękuję.

--
_ _ _______ _______ _____ _ _ _______ ______ _______ _______
|____/ |_____| | | | | |____/ |_____| ____/ |______ |______
http://kamikaze.mp.waw.pl/

2. Data: 2014-07-05 20:19:36

Temat: Re: Uszczelnianie komina
Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam Pana,
miałem ten sam problem.
Śmiało mogę polecić Firmę Przybyła.

Nie pamiętam strony www ale mam nr. zapisany do Pana Tomka :

665 636 933

Naprawdę polecam tą firmę !

Pozdrawiam
Łukasz Wójcik

3. Data: 2014-07-05 20:19:48

Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2014-07-05 20:52:24

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 05 Jul 2014 11:19:36 -0700 osobnik zwany
wojciklukasz1990 napisał:

> Naprawdę polecam tą firmę !

przy okazji zepsują dach i orżną na rachunku

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Kabina prysznicowa - czym usuwać kamień?
równanie na mądre i szczęśliwe życie
co zawiera papieros?
Cena okien PCV- czy na wiosne bedzie drozej?
Poszukiwany kafelkarz - Wrocław