Uszkodzone panele podlogowe

1. Data: 2006-06-02 21:08:42

Temat: Uszkodzone panele podlogowe
Od: "Max" <m...@n...spammm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w dniu wczorajszym, przez wlasna gupota uszkodzilem sobie panele podlogowe.
Czy jest jakas metoda, środki, aby zamaskować uszkodzone panele /rysy od
tarczy szlifierki katowej, glebokosc od 0,5 do 2mm/ ?

pozdr
max

2. Data: 2006-06-02 21:20:20

Temat: Re: Uszkodzone panele podlogowe
Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@n...spammm> napisał w wiadomości
> [...]
/rysy od
> tarczy szlifierki katowej, glebokosc od 0,5 do 2mm/ ?

najładniej wymienić panel. Jeśli się nie da szukaj żywicy epoksydowej
i spróbuj dobrać barwę. Zalejesz rysę i w razie potrzeby wypolerujesz.
Pamiętaj o skurczu, może przy głębszej rysie lepiej zrobić kilka
warstw.

pozdrawiam Piotr

3. Data: 2006-06-03 12:25:27

Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e5q9dm$ivv$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Max z adresu <m...@n...spammm> napisał(a):

> w dniu wczorajszym, przez wlasna gupota uszkodzilem sobie panele
> podlogowe. Czy jest jakas metoda, środki, aby zamaskować uszkodzone
> panele /rysy od tarczy szlifierki katowej, glebokosc od 0,5 do 2mm/ ?

szpachla do drewna

jest w każdym sklepie z panelami lub supermarkecie budowlanym

musisz tylko kolor odpowiedni dobrać

plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

4. Data: 2006-06-04 09:59:13

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr_boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> i spróbuj dobrać barwę. Zalejesz rysę i w razie potrzeby wypolerujesz.
> Pamiętaj o skurczu, może przy głębszej rysie lepiej zrobić kilka

obawiam sie, ze raczej ciezko byloby wypolerowac cos takiego nie niszczac
panela dookola

Sierp

5. Data: 2006-06-04 10:29:57

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piotr_boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
>
> obawiam sie, ze raczej ciezko byloby wypolerowac cos takiego nie
niszczac
> panela dookola

wbrew pozorom nie. Ćwiczyłem to z pastą i woskiem polerskim do
lakierów samochodowych. Nieźle zatarły krawędź spoiny.
Może to kwestia zdolności manualnych ;-)

pozdrawiam Piotr

Profile do drzwi przesuwnych
Rybiki.
Stolarz poszukiwany