Uszkodzony kaktus

1. Data: 2000-03-13 11:27:47

Temat: Uszkodzony kaktus
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyciągnęłam z piwnicy michę z kaktusami. Na jednym - niezidentyfikowana
siewka - małe, okrągławe wyjnicie na żebrze. Wycięłam, a właściwie
wyskrobałam do zdrowej tkanki. I co dalej? Pudrować czymś czy poczekać aż
zaschnie?

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-03-15 09:00:40

Temat: Re: Uszkodzony kaktus
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> [...]
> siewka - małe, okrągławe wyjnicie na żebrze. Wycięłam, a właściwie
> wyskrobałam do zdrowej tkanki. I co dalej? Pudrować czymś czy poczekać aż

weglem drzewnym lub proszkiem aluminiowym (popularny proszek srebrny do
malowania).
pozdrawiam
j.t.

Zanabylem 2