Przycinanie, przesadzanie....

1. Data: 2000-03-13 12:43:53

Temat: Przycinanie, przesadzanie....
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jak sadzicie, czy to juz pora przesadzac rosliny donoiczkowe do nowych
doniczek (lub tylko nowej ziemi) czy jeszcze za wczesnie? Szczeoic teraz
czy poczekac? Bo widze, ze niektore rosliny szaleja, wypuszczaja mlode
listki - a sa opinie, ze wlasnie wtedy ich lepiej nie ruszac. Co prawda
wydaje mi sie, ze teraz wlasnie sa silniejsze (przynajmniej niektore, bo
czesc jakby na jakies przesilenie wiosenne cierpiala czy cos).
A ziola do hodowli doniczkowow-parapetowej juz wysiewac, czy poczekac do
kwietnia,maja?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-03-13 14:09:56

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie jest za wczesnie, jest akurat!
Dorota

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 07:23:16

Temat: Re: Przycinanie, przesadzanie....
Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Smialo mozesz juz przesadzac (nawet dwa tygodnie temu). To, ze rosliny juz
rosna specjalnie nie przeszkadza, jest to bowiem przebudzanie sie po zimowym
spoczynku i nie zaszkodzi to roslinom. Co do wysiewania ziol to nie wiem bo
nigdy ich nie wysiewalem, ale wydaje mi sie, ze juz mozna.
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 10:15:00

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie najwyzszy czas na przesadzanie doniczkowych. Ja zaczalem dwa
tygodnie temu, kiedy wlasnie zaczynaly szalec i po przesadzeniu szaleja
jeszcze bardziej :)
Pozdro
PaulCat

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

1. Data: 2000-03-14 12:05:15

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> Nie jest za wczesnie, jest akurat!
> Dorota

Hej Gamon'
Moze bysmy sie zgadaly z kupnem ziemi i doniczek? Ja tez mieszkam w
W-wie i mam zamiar kupic ziemie do wysiewu (Kronen Aussaaterde), do
skrzynek balkonowych (najlepiej od razu z Osmocote)i do doniczkowych (z
wloknami kokosowymi) no i doniczki+ oslonki. Jak nie masz nic na
przeciwko to daj znac na priva.

Pozdrawiam,
Anka
--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

--
Na bezplatnym serwerze KKI http://www.kki.net.pl Twoja nazwa moze zawierac
do 16-stu znakow

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 19:30:52

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> [...]
> czesc jakby na jakies przesilenie wiosenne cierpiala czy cos).
> A ziola do hodowli doniczkowow-parapetowej juz wysiewac, czy poczekac do

przesadzanie w marcu od 6 do 29 (20-29 przypada
kwadra korzenia - najkorzystniej 23-26, zawsze czas pomiedzy pelnia a III
kwadra)
W kwadrze korzenia przesadzalem nawet w upaly i zawsze z pozytywnym
skutkiem.
W kwietniu dopiero po nowiu (4) a najlepiej po pelni od 18-25 przed i po
Wielkanocy.
pozdrawiam, jerz
*<[:{)

1. Data: 2000-03-15 07:26:40

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

Czy mozesz mi polecic jakas ksiazke z tym ko(s)micznym kalendarzem.
Chcialbym poczytac i moze sprobowac sie zastosowac.
Z gory dzieki i
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-15 13:07:16

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> [...]
> skutkiem.
> W kwietniu dopiero po nowiu (4) a najlepiej po pelni od 18-25 przed i po

Moge powiedziec tylko jedno: OJEJ!

1. Data: 2000-03-15 20:12:19

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwazny jestes, "starszyzna" ma inne zdanie.

> Czy mozesz mi polecic jakas ksiazke z tym ko(s)micznym kalendarzem.
Biokosmiczny Ekologiczny Kalendarz (2000) Ksiezycowy dla...

> Chcialbym poczytac i moze sprobowac sie zastosowac.
A z czego ja bede "zyl"?

Zapytam autora ile mi odpali prowizji!
pozdrawiam, jerz
*<[:{)