Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?

1. Data: 2012-06-17 07:59:58

Temat: Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?
Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przechodzoną kontuzje kolana. Jeden lekarz mówi że to łąkotka inny
że na 100% więzadła, kolano chodzi mi do przodu i tyłu - efekt kołyski.
Ale w drugim mam również taki luz generalnie wszystkie stawy mam luźne
niedawno ręka mi wyleciała ze stawu barkowego.

Wczoraj na prostej drodze noga przekręciła mi się w kolanie i tak już
zostało, wylądowałem w szpitalu na pogotowiu. No i dostałem skierowanie
do lekarza rodzinnego. Ledwo kuśtykam o kulach i muszę szybko zrobić
zabieg na kolano. Czy znacie jakiegoś dobrego lekarza we Wrocławiu lub
okolicach który dobrze naprawia kolana?

Ile średnio trzeba czekać na zabieg we Wrocławiu, jest to kwestia
miesiąca czy roku?

2. Data: 2012-06-17 19:18:49

Temat: Re: Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?
Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> który dobrze naprawia kolana?
>
> Ile średnio trzeba czekać na zabieg we Wrocławiu, jest to kwestia miesiąca

Polecałbym Ci pierwszą wizytę pominięciem NFZ - znajdź dobrego ortopedę,
który ma praktykę w którym z renomowanych szpitali (tych z umową z NFZ). Za
wizytę zapłacisz ze dwie stówy, a koleś zapisze Cię na zabieg / operację na
cito do własnego szpitala. Przerabiałem to na własnej skórze w Stolicy :)

3. Data: 2012-06-17 20:04:08

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-17 21:18, Kriss pisze:

> [...]
> cito do własnego szpitala. Przerabiałem to na własnej skórze w Stolicy :)

No właśnie, a w takim renomowanym szpitalu z umową NFZ jest do dupy
lekarzem, po co ma się przemęczać. Forsa i tak leci.
Parę dni temu byłam na Oddziale Ratunkowym Szpitala przy ul. Stępińskiej
w Warszawie. Skoro przyszłam na własnych nogach to lekarz powinien
wiedzieć, że w kolanie nic nie zlamane i nie wysyłać mnie na rentgen
tylko na USG w celu sprawdzenia rzepki kolana. Sam zresztą powiedział,
że rentgen pokazuje tylko czy coś złamane i w moim przypadku trzeba
wykonac USG kolana, ale skierowania na usg nie chciał mi wystawić. Ten
oddział Ratunkowy nie ma nawet materiałów opatrunkowych! Dawniej, parę
lat temu takiego dziadostwa tam nie było, a to chciwe dziadostwo tworzą
ludzie. Po obejrzeniu mojego palca u ręki (też po wypadku) nie założono
mi opatrunku, nawet plastra z opatrunkiem tam nie ma. Wyjęłam więc z
torebki swój pocięty plaster z opatrunkiem i sama sobie nowy opatrunek
zrobiłam.
Miałam się zgłosić na drugi dzień po płytkę cd-rom z prześwietleniami
kolana, ale moje kolano mi na dłuższe chodzenie nie pozwalało (jak na
dzień dzisiejszy bez zmian. Na wtorek jestem zapisana do ortopedy
transpatologa, do przychodni gdzie mam kartę), ponadto nie wiem czy
otrzymałabym na tej płytce swoje (a nie kogoś innego) prześwietlenie, bo
po prześwietleniu wolano na zmiane mnie , potem jakąs babkę jeszcze do
prześwietlania tego samego i tak ze dwa razy, czyli jakieś machloje.

--
animka

4. Data: 2012-06-17 20:31:44

Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

Znałem ludzi którzy ze złamaniami kończyn dolnych chodzili bez kul o
własnych siłach, więc dobrze, że rentgena robią.

5. Data: 2012-06-17 21:04:12

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-17 22:31, Kriss pisze:
> (ciach)
>
> Znałem ludzi którzy ze złamaniami kończyn dolnych chodzili bez kul o
> własnych siłach, więc dobrze, że rentgena robią.

Aha, dzięki za tę informację.

--
animka

6. Data: 2012-06-18 14:25:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umową z NFZ). Za wizytę zapłacisz ze dwie stówy, a koleś zapisze Cię
> na zabieg / operację na cito do własnego szpitala. Przerabiałem to na

No i tak to się kręci. Skoro wciąż jest popyt, wciąż będzie podaż.

Ewa

7. Data: 2012-07-06 01:09:58

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umową z NFZ). Za wizytę zapłacisz ze dwie stówy, a koleś zapisze Cię na
> zabieg / operację na cito do własnego szpitala. Przerabiałem to na

2 dni temu w rozbiłem kolano.
W czasie wizyty na ostrym dyżurze w WIM Szaserów w Warszawie (trwającej
"zaledwie" 8 godzin - organizacja pracy i porządek tam to skandal
wołający po pomstę do nieba!!) ściągnięcia ponad 100ml krwi ze stawu,
wykonaniu m.in TK -0 CZYM początkowo poinformowano mnie, że w związku z
cyt." poważnym uszkodzeniem stawu" ze złamaniem kości w części
stawowej, a także prawdopodobnemu zerwaniu troczków i więzadeł niezbędna
jest rezonans magn., a także będę przyjęty na oddział, bo potrzebne jest
wykonanie operacji, w tym przyśrubowanie 2 śrubami złamanego fragmentu,
tyle, ze lekarz diagnozującym musi to z kims uzgodnić. Po 20 min. ,
bez żadnej dodatkowej diagnostyki poinformowano mnie, że temat
rezonansu zniknął, a także jakoby żadna operacja nie jest potrzebna,
--założono mi gips na 6 tyg, a co do uszkodzeń części miękkich (troczków
i wiązadeł, przemieszczenia rzepki) to "zobaczy się" po tych 6 tyg.
Nie ukrywam, ze taki rozwój wypadków mocno mnie zaniepokoił i poszukuję
dobrego specjalisty od kolana w Warszawie w celu skonsultowania i
ewentualność leczenia.
Sugestie?

8. Data: 2012-07-17 02:57:13

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 czerwca 2012 09:59:58 UTC+2 użytkownik PesTYcyD napisał:
> [...]
> zostało, wylądowałem w szpitalu na pogotowiu. No i dostałem skierowanie
> do lekarza rodzinnego. Ledwo kuśtykam o kulach i muszę szybko zrobić

Czemu tak długo czekałeś z konsultacją lekarską? Chciałeś wiedzieć
co przeżywa marionetka?

> Czy znacie jakiegoś dobrego lekarza we Wrocławiu lub
> okolicach który dobrze naprawia kolana?

Na prv prześlę Ci namiary dra Okońskiego.
Nie wiem czy jest dobry, ale mojej siostrze pomógł.
Aha! Leczenie wspomaga dietą.

> Ile średnio trzeba czekać na zabieg we Wrocławiu, jest to kwestia
> miesiąca czy roku?

Myślę, że jest kilka list. Najdłuższa jest ta z NFZ.

--
Pozdrawiam :)
JM

jakie ubezpieczenie zdrowotne od pracodawcy macie i czy chwalicie
Rak piersi
Gdzie znajdę żelazo
urynoterapia
Złapałem syfa. Ratunku!