Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?

następny post »
Date: Sun, 17 Jun 2012 09:59:58 +0200
From: PesTYcyD <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?

Mam przechodzoną kontuzje kolana. Jeden lekarz mówi że to łąkotka inny
że na 100% więzadła, kolano chodzi mi do przodu i tyłu - efekt kołyski.
Ale w drugim mam również taki luz generalnie wszystkie stawy mam luźne
niedawno ręka mi wyleciała ze stawu barkowego.

Wczoraj na prostej drodze noga przekręciła mi się w kolanie i tak już
zostało, wylądowałem w szpitalu na pogotowiu. No i dostałem skierowanie
do lekarza rodzinnego. Ledwo kuśtykam o kulach i muszę szybko zrobić
zabieg na kolano. Czy znacie jakiegoś dobrego lekarza we Wrocławiu lub
okolicach który dobrze naprawia kolana?

Ile średnio trzeba czekać na zabieg we Wrocławiu, jest to kwestia
miesiąca czy roku?