Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?

1. Data: 2004-07-24 13:56:05

Temat: Re: Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Angelika" <o...@k...rak> wrote :

> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

piegi sa SUPER

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

1. Data: 2004-07-24 23:26:45

Od: "Rocco" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelika" <o...@k...rak> napisał w wiadomości
> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

pozbywanie się
-nacierać twarz na noc tartą marchwią.(1928)
-do butelki białego gronowego wina wsypać 1,5 łyżki pokrzywy i 1,5 łyżki
chrzanu. Zakorkować i postawić na 2 tygodnie. Następnie przecedzić i
otrzymanym płynem myć twarz.
-sok z wilczomlecza sosnki (jeden z gatunków) zmieszać z wazeliną i smarować
twarz (uwaga na oczy, ręce myć - piecze, trucizna).

Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)
[wawa] Poszukiwania
Krem nablyszczajacy..? :()
spiłowane zęby z porcelaną?