Uwaga - grupa tuczy!

11. Data: 2006-03-29 15:44:47

Temat: Re: Uwaga - grupa tuczy!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@a...pl> wrote in message
news:e0e9o8$sop$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Masz odpowiedź. To nie "grupa" tuczy to piwo. Jestem na to dowodem. I
> niestety nałogowcem piwa od jakiegoś pół roku. I efekty są i to namacalne.
>
> Anet i jasne pełne

To nie piwo tuczy, to apetyt po piwie...

12. Data: 2006-03-29 15:57:49

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie piwo tuczy, to apetyt po piwie...
To nie apetyt tuczy tylko, to czym go zaspokajasz... :P
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

13. Data: 2006-03-29 15:58:33

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie piwo tuczy, to apetyt po piwie...
No to mam do myślenia. w sumie to chyba muszę przyznać Ci rację, że przy
piwie mam ochotę niestety nie na małe co nieco ale na jakiś konkret. Choć to
potwierdza moja teorię "piwo tuczy" , bo gdyby nie ono to by człowiek nie
opróżniał lodówki i to najczęściej na noc.

Anet co się nie boi paru kilogramów ale wolałaby, żeby to mięśnie były a nie
mięsień piwny

14. Data: 2006-03-29 16:55:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@a...pl> wrote in message

> [...]
> nie opróżniał lodówki i to najczęściej na noc.
>
> Anet co się nie boi paru kilogramów ale wolałaby, żeby to mięśnie były a

Mam to samo. Najlepsza była duża (1,2kg) golonka i sześć Żywców...

15. Data: 2006-03-29 17:09:29

Od: notujaca <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek o imieniu "Anet" <a...@a...pl> napisał:

> Masz odpowiedź. To nie "grupa" tuczy to piwo. Jestem na to dowodem. I
> niestety nałogowcem piwa od jakiegoś pół roku. I efekty są i to
> namacalne.

Hmm ale wiesz, piwo to ja zawsze piłam, a jakoś nie miało to takich
skutków. Nie, to jednak musi być wina grupy :-)

--
pzdr notujaca
krytyk rzeczywistosci

16. Data: 2006-03-29 19:38:13

Od: "jagudka32" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, ale, jablka zawieraja duzo cukru, wiec chyba nie do konca
mozna je jesc

w dowolnych ilosciach.

...prawda, ale jablka zawieraja cukry proste, co oznacza,ze w
calosci (bez odkladania sie w tluszczyk) zostaja wykorzystane na
cele energetyczne, wiec spoko. Poza tym nie namawiam do bananów czy
fig, które maja o wiele wiecej cukru, tylko do jablek. Jablka poza
tym dzialaja zbawiannie na perystaltyke (prace) jelit :)

17. Data: 2006-03-29 21:31:37

Od: "darnok" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1143661093.721920.296740@e56g2000cwe.googlegrou
ps.com,
*jagudka32* wrote:

> [...]
> fig, które maja o wiele wiecej cukru, tylko do jablek. Jablka poza
> tym dzialaja zbawiannie na perystaltyke (prace) jelit :)

Tylko pomysl ze jak zjesz tych jablek wiecej + normalne posilki to tych
cukrow prostych zrobi sie za duzo i to co nie zostanie spozytkowane na
energie zostanie zmagazynowane w tluszczyku ;-)
Wszystko jest dla ludzi - byle z umiarem.

--
darnok

18. Data: 2006-03-29 22:09:32

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagudka32" napisał:

> jablka zawieraja cukry proste, co oznacza,ze w calosci (bez
odkladania
> sie w tluszczyk) zostaja wykorzystane na cele energetyczne, wiec
spoko.

Chyba, że się ktoś nie rusza :)

> nie namawiam do bananów czy fig, które maja o wiele wiecej cukru,
> tylko do jablek. Jablka poza tym dzialaja zbawiannie na perystaltyke

2 jabłka mają tyle kalorii, co jeden batonik. Poza tym banany mają
znacznie więcej minerałów niż jabłka. A figi też znakomicie regulują
pracę jelit.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

19. Data: 2006-03-30 02:46:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jagudka32" <j...@g...com> wrote in message
> [...]

fig, które maja o wiele wiecej cukru, tylko do jablek. Jablka poza
tym dzialaja zbawiannie na perystaltyke (prace) jelit :)

To wszystko prawda, ale mozna przerobic na jablecznik czyli cydr...
sprzet do kupienia to starter - kit:
http://www.browamator.pl/szczegoly.php?aukcja=&grupa
_p=6&przedm=187642&pwd[6]=%2F163929%2F164395&grp=&so
rtuj=kod

wersja minimum to:
http://www.browamator.pl/szczegoly.php?aukcja=&grupa
_p=6&przedm=184062&pwd[6]=%2F163929%2F164395&grp=&so
rtuj=kod

Warto! Nie ma nic zdrowszego z tych napojów jak domowe piwo!
A tych fermentorów mam ponad dziesiec - jeden do malosolnych, czesc do
wina - reszta do piwa...

20. Data: 2006-03-30 02:53:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Warto! Nie ma nic zdrowszego z tych napojów jak domowe piwo!
> A tych fermentorów mam ponad dziesiec - jeden do malosolnych, czesc do

A dla kobiet - osad drożdżowy po fermentacji z resztkami piwa przelac do
dużych butelek po Kubusiu - przed użyciem wstrząsnąć - po wymyciu głowy i
włosów nalać drożdże na dłoń i wcierać we włosy i skórę głowy, owinąć
ręcznikiem, potrzymać jakiś czas i spłukać.
Włosy robią się mocne, niełamliwe, błyszczące.

mięso mielone w sosie śmietanowym????
KTO MA ?
A może coś z fasoli?
schab z kością