Uwaga na MM!

1. Data: 2004-09-16 07:39:56

Temat: Uwaga na MM!
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie dajcie się naciąć na ubezpieczenie rat "0%" w Media Markt. Zanim
podpiszecie - przeczytajcie uważnie umowę -szczególnie par.8 punkt 6 (z
pamięci ale to chyba ten).

Z grubsza chodzi o to, że MM proponuje do rat ubezpieczenie za circa 120 zł
Ubezpieczenie ma chronić przed koniecznością spłat rat w razie wypadku,
choroby, śmierci itp. ALE...

...w warunkach ubezpieczenia nie ma słowa czym skutkuje zawarcie umowy
ubezpieczenia i jakie daje przywileje. Za to wspomniany punkt umowy mówi,
że niezależnie od okoliczności zaprzestania spłacania rat klient
zobowiązuje się poddać windykacji dwukrotności wartości kredytu.
Czyli co daje to ubezpieczenie? Nic...

Posiłki, które wezwała Pani Od Rat - czyli inna Pani stwierdziła, że "no
przecież po to chodzi (tu patrz wyżej)" ale konkretnego zapisu w WU lub
umowie wskazać nie potrafiła. Okazałem się odporny na "Mogę Panu zaręczyć
że to o to chodzi" ponieważ Pani również nie wystarczało moje zaręczenie że
będę płacił systematycznie zamiast podpisania umowy ;-)

Tak więc nihil novi sub solem - kto nie czyta i podpisze zostanie gracko
nacięty na parę złotych.

Nie dajcie się!!

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-09-16 08:53:00

Temat: Re: Uwaga na MM!
Od: "Matep " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> napisał(a):

> [...]
> będę płacił systematycznie zamiast podpisania umowy ;-)
>
> Tak więc nihil novi sub solem - kto nie czyta i podpisze zostanie gracko

Czy to oznacza, że decydując się na kredyt w MM, ubezpieczenie muszę
zapłacić, czy też można sobie z niego dobrowolnie zrezygnować?

Matep

1. Data: 2004-09-16 09:00:16

Od: "Tomac" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matep " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Czy to oznacza, że decydując się na kredyt w MM, ubezpieczenie muszę
> zapłacić, czy też można sobie z niego dobrowolnie zrezygnować?

Kupowałem swego czasu na te raty w MM, wcześniej w Zuberze (w MM był Lukas,
w Zuber - GE)- za każdym razem tylko 10x10%. Polecam poczytanie dokładne
umowy, w Zuberze pamiętam że podpisywałem oświadczenie że świadomie
rezygnuję z ubezpieczenia. Pewnie też gdzieś tam jest - ubezpieczenie jest
do każdej umowy proponowane, ale przy tych 0% AFAIR zawsze można zrezygnować

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-09-16 09:43:08

Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będę płacił systematycznie zamiast podpisania umowy ;-)
>
> Tak więc nihil novi sub solem - kto nie czyta i podpisze zostanie gracko

Szkoda, ze "tani/darmowy kredyt" w praktyce znaczy zupelnie co innego
niz sie nazywa. Do tego zapisy w umowie sa tak pokrecone, ze moze
istniec kilka interpretacji, ostatnia pewnie znajdzie odniesienie do
ustawy o ubezpieczeniach. Czytajac takie regulaminy czuje sie robiony w
konia, malowany na balwana i dziekuje czym predzej.

Szkoda, bo wiele osob zniosloby prawdziwie TANI kredyt niz fikcyjny
DARMOWY.

Zapisy o ubezpieczeniu kredytu - tu juz sie nie dziwie ze sa, to jest
dwustronna umowa wiazaca na pewien czas. Tylko po co tak skrzetnie
skrywac ? Dla pieniedzy ?

Adam

1. Data: 2004-09-16 11:46:55

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Matep wrote:

> Czy to oznacza, że decydując się na kredyt w MM, ubezpieczenie muszę
> zapłacić, czy też można sobie z niego dobrowolnie zrezygnować?

Możesz, ale formułka brzmi tak ładnie jakby to były nierozerwalnie ze sobą
związane usługi. Nie mniej to nie jest tu istotne IMHO - ważniejsze jest,
że sprzedawana jest usługa nie dająca nic!

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-09-16 21:35:46

Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> że sprzedawana jest usługa nie dająca nic!
to oczywiste że sklep zabezpiecza sie przed twoim wypadkiem,
bo jak wpadniesz jutro pod samochód, to kto splaci raty?
swiety mikołaj?

po to jest ubezpieczenie przy kazdych kredytach

1. Data: 2004-09-17 08:11:47

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Red_Akcja wrote:

> to oczywiste że sklep zabezpiecza sie przed twoim wypadkiem,
> bo jak wpadniesz jutro pod samochód, to kto splaci raty?
> swiety mikołaj?
> po to jest ubezpieczenie przy kazdych kredytach

Spróbuj przeczytać jeszcze raz - tym razem ze zrozumieniem, dobrze?

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

Jak wyczyscic grzalke w pralce?